خبرگزاری کار ایران

«ملکه چهارم آگوست» در کارگاه نمایش

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۳۱۰

نمایش ««ملکه چهارم آگوست» به نویسندگی و کارگردانی رحمان خوب زاده که اجرای خود را به تازگی آغاز کرده، تا پایان دی ماه جاری در محل کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر در ساعت ۱۹:۳۰ روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، نمایش ««ملکه چهارم آگوست» تا پایان دی‌ماه جاری در محل کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر در ساعت ۱۹:۳۰ روی صحنه می‌رود. 

رحمان خوب‌زاده، مهدی کرامتی‌اصل، هیوا قصیوند، ثنا پورکتابی و مهدی صمیمی در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند. 

همچنین پریسا روزبهانی به عنوان دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز، فاطمه رحیمی به عنوان طراح صحنه، رحمان خوب‌زاده به عنوان طراح نور، فاطمه سلیمانی به عنوان دستیار دوم کارگردان و نازنین رهبر به عنوان عکاس از دیگر عوامل ملکه چهارم آگوست می‌باشند. تولید، طراحی پوستر و تبلیغات مجازی و رسانه‌ای نمایش نیز بر عهده گروه فیلم و تئاتر انسان می‌باشد. 

در خلاصه «ملکه چهارم آگوست» آمده: «مینا و بهنام که برای اجرای نمایش خود به حمایت ارسلان نامدار نیاز دارند، باید برای مراسمی که نامدار در یک سفارتخانه دارد او را همراهی کنند. اما مینا قبل از اجرا از یک جنایت مدرن پرده برداری می‌کند.» 

نمایش‌های تابوت‌خانه خاموش، خرده جنایت‌های زناشوهری، اسب سورمه ای، دیگران، رستاخیر تنهایی و جنون، سه شب با مادوکس از دیگر آثاری هستند که توسط رحمان خوب زاده به اجرا در آمده‌اند. 

علاقمندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز