خبرگزاری کار ایران

زندگینامه شهید محمد جعفر حسینی (ابوزینب) منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۲۳۷

همزمان با ایام ولادت مادر سادات حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) کتاب «راه سَفید» انتشارات روایت فتح منتشر شد.

به گزارش ایلنا، کتاب راه سَفید زندگینامه داستانی شهید محمد جعفر حسینی (ابوزینب) مدافع حرم لشکر فاطمیون از زبان همسر است که به قلم فاطمه سادات کیایی به نگارش درآمده است.

شهید محمدجعفر حسینی اصالتاً افغانستانی بود اما مثل یک جوان غیرتمند ایرانی، هرجا پای انقلاب و رهبر و اهل بیت به میان می‌آمد، حضور فعال داشت. سوریه که شلوغ شد به نامردی نامردان، به مدافعان حرم پیوست. در بوکمال ۲۰۰ترکش به جانش نشست تا آخرین پایگاه داعش فتح شود. دویست ترکشی که دو سال تمام ذره ذره وجودش را آب کرد تا با مُهر دو توفیق جانبازی و شهادت به دیدار بانویش برود. کتاب راه سَفید روایت این شیربچه افغان، قهرمان تهران محمدجعفر حسینی است از زبان همسر مهربان و همیشه همراهش.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم:

برای هر دوی ما، آقا فرا‌تر از یک رهبر ایرانی، رهبر همه مسلمانان بود. کسی که اسلام و مسلمانان به وجودش نیاز دارند. با سختی‌هایی که یک عمر در کشورمان دیدیم، به این حقیقت رسیده بودیم که وجود یک رهبر چقدر برای هدایت کشور ضروری است. بارها هر دو حسرت وجود چنین رهبری را در کشورمان خوردیم که اگر بود، آن قدر هموطنان‌مان در کشورهای مختلف پراکنده نبودند و این چند دستگی در افغانستان وجود نداشت. جعفر عاشقانه حضرت آقا را دوست داشت. حفاظت از نظام جمهوری اسلامی برایش حفاظت از اسلام بود.

کتاب «راه سَفید» به قلم فاطمه سادات کیایی در ۲۶۴ صفحه و به قیمت ۱۲۰ هزار تومان در زمستان ۱۴۰۲ توسط انتشارات روایت فتح منتشر و روانه بازار نشر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز