خبرگزاری کار ایران

سالگرد حاج قاسم سلیمانی در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۵۱۲

منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد به مناسبت ۱۳ دی ماه ۱۴۰۲ چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی ویژه برنامه‌هایی را با عنوان «سلیمان عشق» برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد؛ همزمان با ایام سالگرد شهادت الگوی اخلاص و عمل، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ویژه برنامه‌هایی با عنوان «سلیمان عشق» از ۸ الی ۱۴ دی‌ماه ۱۴۰۲ در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برگزار می‌شود. 

ویژه برنامه «مقاومت در آیینه ادبیات و دیپلماسی» روز سه شنبه ۱۲ دی ماه با سخنرانی حمیدرضا آصفی سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه ایران و سید عباس عراقچی معاون سیاسی سابق وزیر امور خارجه ایران در خانه شعر و ادبیات برگزار می‌شود. 

همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، بزرگداشت روز زن و تقدیر از مادران دارای فرزند توان‌یاب با عنوان «جان جهان» در بوستان بهشت مادران و کوشک باغ هنر برگزار می‌شود. 

همزمان با ۱۳ دی ماه، سالروز شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی، پل طبیعت به رنگ قرمز و بزرگترین پرچم جمهوری اسلامی ایران در بوستان طالقانی به حالت نیم افراشته در می‌آید. سازه طوفان الاقصی در بوستان آب و آتش با تصاویری از حاج قاسم سلیمانی و موضوع مقاومت از ۸ الی ۱۴ دی‌ماه اکران می‌شود. همچنین تئاتر سرباز وطن ۱۵ دی ماه از ساعت ۱۵ در بوستان آب و آتش به نمایش در می‌آید. چندین گروه سرود روزهای ۱۳ و ۱۴ دی ماه از ساعت ۱۶ مقابل سازه عروج، قطعاتی با موضوع مقاومت و حاج قاسم اجرا خواهند کرد. 

تورهای گردشگری رایگان ویژه فرزندان و خانواده شهدای مدافع حرم و مقاومت نیز از تاریخ ۸ الی ۱۴ دی ماه در اراضی عباس‌آباد برگزار خواهد شد. 

همزمان با اجرای برنامه‌های متنوع در این ایام، هفت گفت‌وگوی ویدئویی با چهره‌های شاخص ادبی و سینمایی در خصوص سردار سلیمانی در خانه شعر و ادبیات بازتولید و منتشر می‌شود. همچنین از تاریخ ۱۱ الی ۱۴ دی ماه فراخوان، ورک شاپ و نمایشگاه هنرمندان بسیجی در کوشک باغ هنر با موضوع مقاومت برگزار می‌شود. بازپیرایی و اصلاح سازه عروج از دیگر اقداماتی است که به مناسبت سالروز شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز