خبرگزاری کار ایران

«بایکوتِ» ایرانی در ایتالیا

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۰۷۸۸

«بایکوت» ساخته امین رفیعی به جشنواره کاپری هالیوود راه‌یافت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی، فیلم کوتاه «بایکوت» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی امین رفیعی و نویسندگی سولماز اعتماد به بیست و هشتمین جشنواره کاپری هالیوود راه‌یافت.

ابوالفضل شیرزاد، ستایش صادق‌زاده، مصطفی احدی، امیر مقیمی، فرشاد خرسند، علی ولیانی، احسان آذر بهرام، محمد باغی و محمدرضا علیزاده بازیگرانی هستند که در این اثر ایفای نقش کرده‌اند.

این جشنواره ۲۶ دسامبر ۲۰۲۳ تا ۲ ژانویه ۲۰۲۴ در جزیره کاپری در ایتالیا برگزار می‌شود.

جشنواره کاپری هالیوود مراسم اهدای جوایز سالانه را برای تجلیل از بهترین‌ها در رقابت‌های بین‌المللی و داخلی برگزار می‌کند.

این جشنواره تحت حمایت مجمع پارلمانی مدیترانه برگزار و از سوی وزارت میراث فرهنگی، فعالیت‌ها و گردشگری ایتالیا پشتیبانی می‌شود.

هر ساله بیش از ۲۰۰ فیلم از کشورها و ژانرهای مختلف در این جشنواره به نمایش در می‌آید.

دیگر عوامل فیلم کوتاه «بایکوت» عبارتند از: مشاور کارگردان: امین‌رضا علی‌محمدی، دستیار یک کارگردان و برنامه ریز: توفیق حیدری، مدیر فیلمبرداری: مهدی ایل‌بیگی، تدوین: شیدا گرجی، مدیر تولید: رضا نارنجی، طراح صحنه و لباس: پروا نریمانی، طراح چهره‌پردازی: محمدسام کیانی‌فر، منشی صحنه: المیرا آزاد، صدابردار: جلال سعادت‌یار و حامد حسین‌زاده، گروه کارگردانی: امید چنگیزی و محمد چنگیزی، پخش‌کننده: سولماز اعتماد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز