خبرگزاری کار ایران

هفدهمین جشنواره «سینماحقیقت» در «نقد سینما» بررسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۰۳۰۹

جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی «نقد سینما» به سراغ نقدوبررسی ۲ مستند «هیچ‌کس منتظرت نیست» و «زندگی سیلوستر استالونه» می‌رود و در گفتگو با دبیر هفدهمین جشنواره «سینماحقیقت»، به این رویداد می‌پردازد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی پروژه، چهل‌وهفتمین قسمت از برنامه تلویزیونی «نقد سینما» به تهیه‌کنندگی یوسف بچاری امشب ۱ دی‌ماه در شبکه چهار سیما میزبان مخاطبان خود می‌شود.

«میز نقد سینمای ایران»، به نقدوبررسی مستند «هیچ‌کس منتظرت نیست» ساخته محسن اسلام‌زاده اختصاص دارد که محمد صابری روزنامه‌نگار سینمایی میزبان فهیمه نظری جامعه‌شناس می‌شود.

این اثر که روایتی از زندگی زنان کارتن‌خواب و آسیب‌دیده از اعتیاد است، موفق به کسب جایزه ویژه بهترین فیلم مستند از نگاه داوران ناجی هنر در بخش ملی پانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت» شد. 

همچنین در «میز نقد سینمای جهان» مستند «زندگی سیلوستر استالونه» با حضور آرش خوشخو و محمدرضا مقدسیان از منتقدان سینما مورد نقدوبررسی قرار می‌گیرد. در این اثر به کارگردانی تام زیمی که سال 2023 ساخته شده و محصول کشور آمریکاست، پنجاه سال فعالیت هنری پربار و داستان الهام بخش زندگی سیلوستر استالونه به تصویر کشیده شده است.

میز گفتگوی ویژه نیز به موضوع «سینما حقیقت» اختصاص دارد و امیررضا مافی میزبان محمد حمیدی مقدم دبیر هفدهمین جشنواره «سینماحقیقت» می‌شود.

فصل چهارم برنامه تلویزیونی «نقد سینما» به تهیه‌کنندگی یوسف بچاری، میزبانی امیررضا مافی و با مشارکت سازمان سینمایی سوره، هرهفته جمعه‌ها ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه چهار سیما به صورت زنده روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز