خبرگزاری کار ایران

«تدابیر خرسی» برای غلبه بر چالش‌های زندگی

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۴۶۶

کتاب «تدابیر خرسی» سعی دارد راه و چاه غلبه بر مسائل و چالش‌های زندگی را به مخاطب خود بیاموزد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کتاب «تدابیر خرسی» اثر لوتار زایورت ترجمه فریبا بنی علی که به همت نشر نخستین منتشر شده به این نکته تاکید دارد که به قدرت، درون آرامش نهفته است. 

هر کسی که با موضوعات مدیریت زمان و تعادل بین کار و زندگی سر و کار دارد، لوتار سیورت را می‌شناسد. برای بیش از ۳۰ سال، برترین سخنران اصلی، که توسط مجله Focus «کارشناس برجسته مدیریت زمان آلمان» لقب گرفته است، الهام بخش مخاطبان در رویدادهای بین المللی بوده است. او کارها را به صورت سیستماتیک انجام می‌دهد و در سخنرانی‌ها، حضور در تلویزیون، ستون‌های مطبوعاتی و کتاب‌هایش به مردم الهام می‌دهد تا بر موارد ضروری تمرکز کنند و زمان خود را بهتر مدیریت کنند. «بهترین زمان زندگی شما همین الان است!» بیش از ۵۰۰۰۰۰ شنونده او را در رویدادهایی در اروپا، آسیا و ایالات متحده تجربه کرده‌اند. لوتار سیورت به عنوان نویسنده پرفروش و سخنران تجاری، تاکنون بیش از ۵ میلیون کتاب به ۴۰ زبان به فروش رسانده و جوایز بسیاری دریافت کرده است. از جمله، او جایزه بنجامین فرانکلین («بهترین کتاب تجاری سال»)، جایزه بین المللی آموزش آلمان، جایزه دستاورد زندگی و جایزه طلایی Conga را به عنوان بهترین سخنران تجاری در صنعت رویداد آلمان دریافت کرد. انجمن سخنرانان آلمان (GSA) با معرفی وی به «تالار مشاهیر» بهترین سخنرانان از وی تقدیر و او را به عنوان رئیس افتخاری خود منصوب کرد. 

خرس‌ها مورد علاقه زایورت هستند از این رو در این داستان جذاب نقش اصلی را ایفا می‌کنند. آن‌ها مظهر آرامش، قدرت و استقامتی هستند که ما امروزه برای غلبه بر مسائل و چالش‌های زندگی پر مشغله خود به آن نیاز داریم. 

زندگی در یک خرس بهتر است! زیرا خرس‌ها برای آرامش و قدرت مورد نیاز برای تسلط بر چالش‌های زندگی روزمره پرهیجان هستند. بر اساس افسانه‌ای جذاب که در آن جنگل نشینان دوست داشتنی نقش اصلی را ایفا می‌کنند، این خرس‌ها هستند که می‌توانند زندگی خود را به خوبی مدریت کنند. این مربی آلمانی نشان می‌دهد که چگونه، به لطف مدیریت هوشمندانه زمان، می‌توانید به اهداف و خواسته‌های خود دست یابید و زندگی شادی داشته باشید. یک زندگی معنادار.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز