خبرگزاری کار ایران

واکاوی علاقه نسل جوان به سلبریتی‌ها در رادیو ایران

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۹۰۹

برنامه «ایران امروز» شنبه ۱۸ آذر، با حضور کارشناسان و صاحب نظران به واکاوی علاقه نسل جوان به سلبریتی‌ها می‌پردازد.

به گزارش ایلنا به نقل از شبکه رادیویی ایران، هر فرد تاثیرگذار، مشهور و شناخته شده‌ای در عرصه سیاست، اقتصاد، علم و فرهنگ، سینما، موسیقی، ورزش، مدلینگ و… می‌تواند یک سلبریتی محسوب شود. ستاره‌ها این سلبریتی شدن را مدیون رسانه‌ها هستند که آن‌ها را به مردم دنیا می‌شناسانند.

عاطفه اقتداری تهیه کننده برنامه «ایران امروز» شنبه‌ها بیان کرد: بحث مربوط به سلبریتی مختص حالا نیست بلکه در قرون بسیار دور نیز این افراد مورد توجه بودند بعنوان مثال در زمان‌های بسیار دور افراد و شاعران زیادی بودند که در وصف قهرمانان کشور خود شعر می‌گفتند و مردم بخاطر علاقه به این افراد به شاعران پول، هدیه و غذای رایگان می‌دادند.

وی ادامه داد: آنچه موجب نگرانی شده است فاصله جوانان ایرانی از فرهنگ ایرانی و الگو برداری بی‌قید و شرط از سلبریتی‌های داخلی و خارجی است.

اقتداری افزود: برخی روانشناسان معتقدند اگر این علاقه منجر به تغییراتی در زندگی فرد شود مثلاً قرار دادن عکس سلبریتی به‌عنوان عکس پروفایل یا انجام کارهایی که آن سلبریتی انجام می‌دهد، ممکن است به اختلالاتی مثل افسردگی منجر شود.

وی ادامه داد: در همین راستا در برنامه «ایران امروز» میزبان مهمان مختلف در حوزه روانشناسی و جامعه‌شناسی خواهیم شد و به واکاوی این موضوع خواهیم پرداخت.

گفتنی است «ایران امروز» به تهیه‌کنندگی عاطفه اقتداری و اجرای رضا فرخی ساعت ۱۲:۴۰ از رادیو ایران پخش می‌شود

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز