خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت معاون سیما در پی درگذشت پروانه معصومی

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۵۴۱

محسن برمهانی معاون سیما در پیامی درگذشت پروانه معصومی، هنرمند توانا و پیشکسوت کشورمان را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، متن پیام تسلیت معاون سیما به شرح زیر است: 

انا لله و انا الیه راجعون

همزمان با ایام شهادت صدیقه طاهره حضرت زهرا سلام الله علیها جامعه هنری و خانواده بزرگ سیما، داغدار درگذشت بازیگری مردمی، خوش نام و خوش‌اخلاق است. هنرمندی توانا و بصیر که روح و جانش با نسیم روح بخش انقلاب به پرواز درآمد و نقش آفرینی‌ های درخشان و پایبندی اش به اصول و ارزش ها از یاد و خاطره‌ها فراموش نخواهد شد. 

پروانه معصومی پیشکسوت ترازِ عرصه هنر، با بیش از پنج دهه فعالیت در آثار تلویزیونی و سینمایی، بارها در قامت مادری مهربان و دلسوز، قاب هایی خاطره انگیز و ماندگار را برای مردم به یادگار گذاشت.

از جمله آثار ماندگار مرحومه معصومی می توان به هنرنمایی در فیلم هایی همچون «گل های داوودی»، «ناخدا خورشید» و بازی در سریال هایی همچون «یوسف پیامبر»، «کوچک جنگلی»، «پلیس جوان» و «در کنار پروانه ها» اشاره کرد.

اینجانب مراتب تسلیت خود را به خانواده محترم این هنرمند و جامعه رسانه‌ای و هنری کشور ابراز داشته و برای آن مرحومه آرامش و غفران از درگاه حق مسئلت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز