خبرگزاری کار ایران

بازدید از نحوه مرمت خانه جلال همزمان با صدسالگی نویسنده

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۰۷۹۷

مراسم نکوداشت صدمین سالگرد تولد جلال آل احمد با عنوان «یکصدسال روشنفکری متعهدانه در ایران» روز دوم آذرماه در خانه تاریخی و پدری جلال برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، محبوبه کاظمی دولابی که خانه پدری جلال آل احمد را در دست مرمت و بهره‌برداری دارد؛ درباره برنامه «یکصدسال روشنفکری متعهدانه در ایران» گفت: امسال نکوداشت صدمین سال تولد جلال آل احمد را با مراسمی در حضور جمعی از فرهنگیان برگزار می‌کنیم. 

وی با بیان اینکه در این مراسم از خاندان جلال آل احمد نیز دعوت شده است، گفت: من به همراه محمدحسین دانایی خواهرزاده جلال، مهدی حمزه نژاد رئیس دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه علوم و صنعت و مشاور طرح مرمت و احیای خانه پدری جلال درباره جلال، خانه پدری، روند مرمت و یکصدسال تعهد فرهنگی و روشنفکری متعهدانه سخنرانی خواهیم کرد. 

کاظمی دولابی با اشاره به اینکه مرمت  خانه پدری جلال تا پایان سال ادامه خواهد داشت، گفت: مهمانان مراسم نکوداشت، ضمن شرکت در این برنامه از مرمت‌های انجام گرفته در خانه نیز دیدن خواهند کرد و در جریان مرمت و بهره‌برداری از آن قرار می‌گیرند. 

وی گفت:  مراسم صدمین سال تولد جلال روز پنجشنبه دوم آذر همزمان با روز تولد او از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در خانه پدری جلال واقع در محله سنگلج خیابان کارکن اساسی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز