خبرگزاری کار ایران

مناظره شهاب اسفندیاری و عسگرپور در «جام‌جم»

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۰۰۹۹

تلویزیون در قسمت جدید برنامه گفت‌وگومحورش به سراغ چالش‌های تولید آثار نمایشی جذاب می‌رود و مناظره جنجالی دیگری را تدارک دیده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سیما، برنامه تلویزیونی «جام‌جم» آرام آرام روزهای بلوغ خود را سپری می‌کند. با سلبریتی‌ها شروع کرد و به مطالبه‌گری رسید و از کودک به موضوع سریال‌های تلویزیونی رسید.

اما امشب با موضوع چالش‌های تولید آثار نمایشی که سومین و آخرین قسمت خود را در رابطه با واکاوی این موضوع خواهد داشت، «جام‌جم» شاهد یک مناظره جنجالی و داغ می‌شود. از یک‌سو شهاب اسفندیاری رئیس دانشگاه صداوسیما که کارشناس مشرف به حوزه آثار نمایشی به حساب می‌آید و از سویی دیگر یک تهیه‌کننده و کارگردان و رئیس فعلی خانه هنرمندان و رئیس هیئت مدیره خانه سینما قرار است در برنامه حضور پیدا کند.

این روزها شهاب اسفندیاری همچنان مسئولیت دانشگاه صداوسیما را برعهده دارد و محمدمهدی عسگرپور بعد از ساخت سریال رمضانی شبکه دو سیما هنوز اثر جدیدی نساخته هرچند نام او برای ساخت «حضرت اجل» به گوش می‌رسید اما خیلی جدّی نشد و نویسنده آن نیز اعلام کرد فعلاً ساخت این سریال منتفی است.

برنامه تلویزیونی «جام‌جم» به تهیه‌کنندگی مصطفی هیودی و با سردبیری و میزبانی سیداحمد موسوی صمدی هر دوشنبه حوالی ساعت ۲۳:۱۵ به صورت زنده روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز