خبرگزاری کار ایران

تولید سریال «ترور» با موضوع سردار سلیمانی به نیمه رسید

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۱۸۲

صبح امروز رئیس رسانه ملی و مدیر مرکز سیما فیلم با حضور در محل ضبط سریال «ترور» از پشت صحنه این سریال بازدید کردند.

به گزارش ایلنا، طبق اعلام روابط عمومی پروژه، با گذشت نیمی از تصویربرداری سریال «ترور» به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور و تهیه‌کنندگی مجتبی امینی صبح امروز رئیس رسانه ملی، مدیر مرکز سیما فیلم و اصحاب رسانه از پشت صحنه این سریال بازدید کردند و از نزدیک در جریان روند تولید سریال قرار گرفتند.

این سریال درباره ترور نافرجام سردار حاج قاسم سلیمانی به سفارس مرکز سیما فیلم و با مشارکت موسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید آوینی این روزها در حال تولید است.

فرهاد قائمیان، انوش معظمی، جعفر دهقان، رامین راستاد، مهدی سلوکی، افشین سنگ چاپ، یدالله شادمانی، با حضور محمد حسین لطیفی با هنرمندی هدایت هاشمی و شهرام ابراهیمی در نقش سبحان با معرفی نانت تومه از جمله بازیگران این سریال هستند.

پیمان جبلی در حاشیه بازدید از پشت صحنه این سریال در جمع خبرنگاران گفت: هنر کارگردان و تیم تولید در مجموعه‌ای مثل «ترور» این است که شخصیت شجاع و تأثیرگذار و تعیین کننده شهید سلیمانی را به خوبی به تصویر بکشند. این مینی سریال داستان خوب و جذابی دارد که باید پیش از اینها تولید آن انجام می‌شد و ما از ۲ سال پیش بنا داشتیم این کار را به سرانجام برسانیم. با این حال اطمینان داریم این کار از آثار فاخر و برتر می‌شود و امیدواریم این مجموعه همانطور که دوستان قول داده‌اند تا سالگرد شهید سلیمانی آماده پخش شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز