خبرگزاری کار ایران

علی زندوکیلی آثارش را در برج میلاد خواند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۰۰۹

کنسرت علی زندوکیلی شامگاه ۲۰ آبان در دو سانس در برج میلاد روی صحنه رفت.

به گزارش ایلنا، علی زندوکیلی شب گذشته بی‌هیچ اضافه کاری‌ای، آثارش را یک به یک در صحنه برج میلاد خواند.

در این کنسرت که به نوعی اولین کنسرت زندوکیلی در حوزه موسیقی ارکسترال به حساب می‌آمد، آثار منتخب این خواننده پیش روی مخاطبان قرار گرفتند و ارکستر خصوصی ایستگاه با سکشن زهی با گروه این خواننده اضافه شده بود تا تجربه‌ای متفاوت پیش روی این خواننده قرار بگیرد.

کنسرت با قطعه «آتش در آب» که بسیار اکتیو و پر انرژی است، آغاز شد و از همان ابتدای برنامه زندوکیلی تلاش کرد قدرت خود را در اجرای زنده به رخ بکشد.

این خواننده ده سال پیش (از پاییز سال ۱۳۹۲) فعالیت‌های رسمی خود را با حضور و اجرای زنده در کنسرت تئاتر «ترانه‌های قدیمی» (به کارگردانی محمد رحمانیان) آغاز کرد.

علی زندوکیلی پس از اجرای قطعه نخست و خوش و بشی که با طرفدارانش داشت، بلافاصله به اجرای قطعه «نقاب» که در موسیقی سریال «آقازاده» مورد استفاده قرار گرفته بود، پرداخت و پس از آن قطعه ریتمیک و شیرازی «باهار شیراز» را اجرا کرد؛ که توانست با استقبال مخاطبان مواجه شود. شرایطی که از ابتدا تا انتهای کنسرت به شکلی برنامه ریزی شده بود که آثار غمگین و ریتمیک در فواصل مختلف برنامه به صورت یک در میان پیش روی مخاطبان قرار گیرد.

«بی تفاوتی» و «عطر خاطره» ۲ اثر دیگری بودند که پس از اجرای این آثار پیش روی مخاطبان قرار گرفتند؛ آثاری که هرکدام حال و هوای متفاوتی برای شنوندگان داشتند.

نکته مهم در این کنسرت اجرای پشت سر هم آثار بود که باعث شد این خواننده تعداد بیشتری از قطعاتش را روی صحنه اجرا کند و بی‌هیچ مکثی سراغ قطعات دیگر می‌رفت.

او پس از اجرای قطعه «پریشانی»، اثر پرمخاطب خود «لالایی» را خواند که با همخوانی مخاطبان مواجه شد. «جانانه»، «زیباترین رویا»، «دنیای بی‌رحم»، «قرار من»، «باورم کن»، «روسری آبی» و «شهر غریبه» نیز دیگر آثاری بودند که تا پایان این برنامه پیش روی مخاطبان قرار گرفتند.

این کنسرت به تهیه‌کنندگی محمود شبیری و با حضور ارکستر خصوصی «ایستگاه» به سرپرستی مهدی نوروزی در برج میلاد روی صحنه رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز