خبرگزاری کار ایران

بازدید رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از نمایشگاه آمریکای لاتین

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۷۳۵

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در جریان بازدید از نمایشگاه کارتون و کاریکاتور آمریکای لاتین در موزه هنرهای معاصر تهران، از آمادگی این سازمان برای نمایش آثار هنری در کشورهای خارجی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران، حجت‌الاسلام محمد مهدی ایمانی‌پور (رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی) صبح امروز ضمن حضور در موزه هنرهای معاصر تهران از نمایشگاه کارتون و کاریکاتور آمریکای لاتین دیدن کرد. 

در این بازدید، محمود سالاری (معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)، محمد خراسانی‌زاده؛ (مدیرکل هنرهای تجسمی و سرپرست موزه هنرهای معاصر تهران)، محمدرضا بهمنی (معاون فرهنگی)، حسین سیفی (مدیرکل پشتیبانی، رفاهی و خدمات فنی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی)، احمد مقیمی (مشاور امور فرهنگی و اجتماعی مناطق محروم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)، شعیب حسینی‌مقدم (قائم مقام سرپرست موزه) و برخی دیگر از مدیران سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و همچنین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور داشتند. 

حجت‌الاسلام ایمانی‌پور در پایان بازدید از نمایشگاه کارتون و کاریکاتور آمریکای لاتین، برگزاری این رویداد هنری را باتوجه به اتفاقاتی که هم‌اکنون در غزه و فلسطین رخ می‌دهد، حرکتی شایسته و بهنگام عنوان کرد. 

او گفت: زبان هنر کاریکاتور در این نمایشگاه، زبانی گویاست و می‌تواند جنایاتی را که این روزها توسط رژیم صهیونیستی در غزه رخ می‌دهد اما استکبار جهانی از آن پشتیبانی می‌کند نشان دهد. 

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بیان کرد: تکرار این رویداد هنری در کشورهای دیگر فرصت بسیار خوبی است که می‌تواند آثار مرتبط با جنایات رژیم صهیونیستی، مظلومیت مردم غزه و روحیه استکبارستیزی را به نمایش بگذارد. در این راستا با مدیریت موزه هنرهای معاصر تهران گفت‌وگو داشتیم و مقرر شد برخی آثار مهم حاضر در این نمایشگاه را در کشورهای دیگر به نمایش بگذاریم تا به تکثیر این پیام ارزشمند کمک کنیم. 

حجت‌الاسلام ایمانی‌پور در پایان خاطرنشان کرد: پیام نمایشگاه کارتون و کاریکاتور آمریکای لاتین، واضح و روشن بود و با توجه به اتفاقاتی که این روزها در غزه رخ می‌دهد، گامی رو به جلو و هوشمندانه است. از این‌رو باید از موزه هنرهای معاصر تهران بابت این اتفاق، تشکر کرد. 

گفتنی است که نمایشگاه کارتون و کاریکاتور آمریکای لاتین شامل آثار هنرمندان مطرحی چون آرس، آدان ایگلساستولدو، برادی رودریگوئز، رامیرو زاردویاس، لوییس کارلوس فرناندز، مارکوس دسوزا، رائول فرناندو زولتا و…، تا ۲۸ آبان جاری در موزه هنرهای معاصر تهران برپا خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز