خبرگزاری کار ایران

فروش هفتگی تئاترشهر و دو تماشاخانه دیگر اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۷۱۳

آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌های به صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاترشهر، تماشاخانه سنگلج و تالار هنر تا پایان روز جمعه بیست و هشتم مهرماه ۱۴۰۲ به تفکیک اجراها مشخص شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌های به صحنه رفته در تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه و کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج و همچنین تالار هنر تا پایان روز جمعه بیست و هشتم مهر ماه سال ۱۴۰۲ به تفکیک اجراها اعلام شد. 

نمایش «پدر» به کارگردانی آروند دشت آرای که از روز ۱۷ مهر ماه اجرای خود را در تالار اصلی با ظرفیت ۵۷۹ تماشاگر و قیمت بلیت ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان آغاز کرده، تاکنون با مجموع ۱۱ اجرا (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) و میزبانی از ۵ هزار و ۶۴۴ مخاطب به فروشی معادل ۹۰۰ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان دست پیدا کرده است. 

نمایش «ملاقات بانوی سالخورده» به کارگردانی میترا علوی‌طلب نیز که اجرای خود را از ۱۹ مهرماه در تالار چهارسو با ظرفیت ۱۳۲ نفر و قیمت بلیت ۱۲۰ هزار تومان آغاز کرده است، با مجموع ۹ اجرا و جلب ۷۰۰ تماشاگر، توانست به فروش معادل ۵۶ میلیون و ۹۱۶ هزار تومان دست پیدا کند. 

نمایش «تله وزیون» به کارگردانی الهه پورجمشید نیز که اجرای خود را از روز ۲۱ مهرماه در تالار قشقایی با ظرفیت ۹۶ نفر و قیمت بلیت ۱۲۰ هزار تومان آغاز کرد، با ۷ اجرا توانست ۵۱۸ تماشاگر را به سالن جلب کند و به فروشی معادل ۴۱ میلیون و ۲۵۶ هزار تومان دست پیدا کند. 

نمایش «مناظره وایادولید» به کارگردانی هوشمند هنرکار نیز که اجرای خود را از روز ۲۵ مهرماه در تالار قشقایی با ظرفیت ۹۶ نفر و قیمت بلیت ۱۲۰ هزار تومان آغاز کرده، با ۳ اجرا توانسته ۷۲ تماشاگر را به سالن جلب کند و به فروشی معادل ۳ میلیون و ۸۸۸ هزار تومان دست یابد. 

نمایش «حقایقی درباره سگ‌ها و گربه‌ها» به کارگردانی محمدهادی عطایی از روز پنجشنبه ۲۰ مهرماه در تالار سایه با ظرفیت ۷۲ نفر و قیمت بلیت ۱۱۰ هزار تومان به صحنه رفته، با مجموع ۸ اجرا، توانست ۳۳۴ تماشاگر را به سالن بکشاند و به فروشی معادل ۲۳ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان برسد. 

همچنین نمایش «شبیه‌خون» به کارگردانی محمد حاتمی که از روز یکشنبه ۲۳ مهرماه در تالار سایه با ظرفیت ۷۲ نفر و قیمت بلیت ۱۲۰ هزار تومان اجرای خود را آغاز کرده است، با مجموع ۵ اجرا، توانست ۱۰۷ تماشاگر جلب کند و به فروشی معادل ۵ میلیون و ۷۹۸ هزار تومان دست یابد. 

نمایش «استرالیا» به کارگردانی مشترک حسنا قبادی و افسانه محمدی نیز که از روز ۲۷ مهرماه در کارگاه نمایش با ظرفیت صندلی ۲۶ نفر و قیمت بلیت ۸۰ هزارتومان روی صحنه رفته، با ۲ اجرا و جذب ۴۴ تماشاگر توانسته به فروش ۲ میلیون و ۴۴۸ هزار تومان دست پیدا کند و به اجرای خود ادامه دهد. 

نمایش محیطی «مهم نیست» به کارگردانی ایمان ایران‌منش که از روز یکشنبه ۲۳ مهرماه در کافه‌تریای سالن اصلی با قیمت بلیت ۵۰ هزار تومان به صحنه رفته، تا روز ۲۸ مهرماه و ۵ اجرا، توانست ۹۳ تماشاگر را به مجموعه جلب کند و به فروش ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان هم دست پیدا کند. 

نمایش «سیندرلا» به کارگردانی مریم کاظمی نیز که از روز ۲۱ مهرماه در تالار هنر با ظرفیت ۲۴۲ نفر و قیمت بلیت ۷۵ تا ۹۸ هزار هزار تومان روی صحنه رفته، تاکنون با مجموع ۶ اجرا و ۹۶۱ تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) به فروشی معادل ۷۹ میلیون ۵۶ هزار تومان دست پیدا کرده است. 

نمایش «دوره گردها» به کارگردانی علی فروتن نیز که از روز ۱۱ مهرماه در تالار هنر با ظرفیت ۲۴۲ نفر و قیمت بلیت ۷۵ تا ۹۸ هزار هزار تومان روی صحنه رفته، تاکنون با مجموع ۱۵ اجرا و ۲ هزار و ۲۵۶ تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) به فروشی معادل ۱۹۷ میلیون و ۱۵۹ هزار و ۲۰۰ تومان دست پیدا کرده است. 

نمایش «داش آکل» به کارگردانی حامد شیخی هم که از بیست و نهم شهریور ماه در تماشاخانه سنگلج با ظرفیت ۲۳۶ نفر روی صحنه رفته است (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) با ۲۵ نوبت اجرا و یک هزار و ۷۳۷ تماشاگر به فروشی معادل ۴۰ میلیون و ۷۵۳ هزار تومان دست یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز