خبرگزاری کار ایران

رییس ساترا اعلام کرد؛

همکاری رسانه‌های صوت‌و تصویر استانی با مراکز صدا و سیما

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۵۷۶

رئیس سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر در فضای مجازی، بر همکاری و هم‌افزایی رسانه‌های فراگیر استانی با مراکز صدا و سیمای استانها تأکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر در فضای مجازی(ساترا)، سعید مقیسه در نشست مشترک با ۱۰ رسانه صوت‌و تصویر فراگیر گیلان و رییس مرکز صدا و سیمای گیلان با تأکید بر هم‌افزایی این رسانه‌ها در تولید و پخش محتوا گفت: با همکاری رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر در فضای مجازی با صدا و سیما، شاهد استفاده بیشتر، سالم‌تر، ایمن‌تر و مفید‌تر مردم از محتوای تولید شده در فضای مجازی خواهیم بود.

وی افزود: با توسعه این همکاری‌ها به دنبال ایجاد محیطی بهتر در فضای مجازی برای خانواده‌ها هستیم.

رئیس ساترا بر افزایش نظارت مردم بر محتوای فضای مجازی هم تأکید کرد و گفت: از آنجا که در رسانه‌های کاربر محور نظارت پیش از انتشار محتوا امکان‌پذیر نیست، باید خانواده‌ها در انتخاب رسانه و محتوا دقت کنند و در صورت مشاهده محتوایی نامناسب از طریق مراجعه به سامانه‌ ساپرا آن را به ساترا گزارش دهند.

تقی ربانی مدیرکل صدا و سیمای گیلان هم از آمادگی صدا وسیمای گیلان برای همکاری با رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر درفضای مجازی این استان خبر داد و گفت: صدا و سیمای گیلان، بستری برای انتشار محتوای رسانه‌هایی ا‌ست که آثار شاخص و مناسب برای خانواده ها را تولید می‌کنند.

در ادامه این نشست و با رای‌گیری نماینده رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر گیلان، معصومه حزباوی مالک رسانه «کارتون ببین» به‌عنوان نماینده رسانه‌های گیلکی به ساترا معرفی شد.

مقیسه و حسین زارعی مدیر کل صدور مجوز ساترا در این سفر پس از پایان نشست از دفتر سکوی «تی‌نما» یکی از رسانه‌های شاخص استان گیلان بازدید کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز