خبرگزاری کار ایران

آمار فروش چند تئاتر/ «پدر» با ۵ اجرا، میلیونی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۰۶۲

آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌های به صحنه رفته در مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج و تالار هنر تا پایان روز جمعه ۲۱ مهرماه سال ۱۴۰۲ مشخص شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، نمایش «پدر» به کارگردانی آروند دشت‌آرای که از روز ۱۷ مهرماه در تالار اصلی با ظرفیت ۵۷۹ تماشاگر و قیمت بلیت ۲۰۰ و ۱۰۰ هزار تومان اجرای خود را آغاز کرده با مجموع ۵ اجرا و میزبانی از ۲ هزار و ۸۷۴ مخاطب (با احتساب بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) ۴۳۱ میلیون و ۲۰ هزار تومان فروش داشته است. 

نمایش «ملاقات بانوی سالخورده» به کارگردانی میترا علوی‌طلب نیز که اجرای خود را از ۱۹ مهرماه در تالار چهارسو با ظرفیت ۱۳۲ نفر و قیمت بلیت ۱۲۰ هزار تومان آغاز کرده است، با مجموع ۳ اجرا و جلب ۳۵۳ تماشاگر، توانست به فروش معادل ۲۶ میلیون و ۱۶ هزار تومان دست پیدا کند. 

نمایش «تله وزیون» به کارگردانی الهه پورجمشید نیز که اجرای خود را از روز ۲۱ مهرماه در تالار قشقایی با ظرفیت ۹۶ نفر و قیمت بلیت ۱۲۰ هزار تومان آغاز کرد، با ۱ اجرا توانست ۹۲ تماشاگر را به سالن جلب کند و به فروشی معادل ۷ میلیون و ۸۷۲ هزار تومان دست پیدا کند. 

نمایش «حقایقی درباره سگ‌ها و گربه‌ها» به کارگردانی محمدهادی عطایی از روز پنجشنبه ۲۰ مهرماه در تالار سایه با ظرفیت ۷۲ نفر و قیمت بلیت ۱۱۰ هزار تومان به صحنه رفت و با مجموع ۲ اجرا، توانست ۱۰۸ تماشاگر را به سالن بکشاند و به فروشی معادل ۷ میلیون و ۸۵۴ هزار تومان به اجرای خود ادامه دهد. 

همچنین نمایش «آوینیون» به کارگردانی حسن معینی که از روز جمعه ۳ شهریورماه در تالار سایه با ظرفیت ۷۲ نفر و قیمت بلیت ۱۱۰ هزار تومان اجرای خود را آغاز کرده بود، با مجموع ۳۷ اجرا، توانست ۲ هزار و ۲۳۷ تماشاگر جلب کند و با فروشی معادل ۱۹۰ میلیون و ۴۷۶ هزار تومان به اجرای خود پایان دهد. 

نمایش «تفنگ‌های کارار» نیز که از روز ۲۶ شهریورماه در کارگاه نمایش با ظرفیت صندلی ۲۶ نفر و قیمت بلیت ۷۰ هزارتومان روی صحنه رفته بود، تا روز جمعه ۲۱ مهرماه با ۲۳ اجرا و جذب ۵۶۱ تماشاگر توانست به فروش ۲۸ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان دست پیدا کند و به اجرای خود پایان دهد. 

سنگلج و رشد مخاطب در هفته‌ای که گذشت 

تماشاخانه سنگلج با ظرفیت ۲۳۶ صندلی نیز که دو نمایش «داش آکل به روایت نوچه کاکارستم» و «کمین ژاله» را روی صحنه دارد آمار تماشاگران این دو نمایش را تا روز جمعه ۲۱ مهر ماه اعلام کرد. 

نمایش «داش آکل به روایت نوچه کاکارستم» به کارگردانی حامد شیخی که از ۲۹ شهریور اجرای خود را در تماشاخانه سنگلج آغاز کرده تا ۲۱ مهر ماه میزبان ۱۳۲۵ تماشاگر بوده است. فروش این نمایش طی ۱۹ اجرایی که پشت سر گذاشته با احتساب بلیت‌های تمام بها، نیم بها، تخفیف‌دار و میهمان، به ۳۰ میلیون و ۳۷۸ هزار تومان رسیده است. طبق اعلام تماشاخانه سنگلج، فروش این نمایش در هفته گذشته ۱/۵۹ درصد افزایش فروش نسبت به هفته گذشته را نشان می‌دهد. 

نمایش «کمین ژاله» به کارگردانی حامد مکملی نیز که ۲۷ شهریور ماه اجرای خود را آغاز و ۲۱ مهر ماه آخرین اجرای خود را در تماشاخانه سنگلج انجام داد طی ۲۳ اجرایی که پشت سر گذاشت میزبان ۱۳۵۶ تماشاگر بود. این نمایش با احتساب بلیت‌های تمام بها، نیم بها، تخفیف‌دار و میهمان، به مبلغ ۲۹ میلیون و ۸ هزار تومان در گیشه رسید. این نمایش نیز به نسبت هفته گذشته افزایش درصد فروش به میزان ۶/۱۵ درصد را نشان می‌دهد. 

تالار هنر و استقبال از نمایش‌های کودک و نوجوان

تالار هنر به عنوان سالن تخصصی نمایش‌های کودک و نوجوان که این روزها میزبان دو نمایش «دوره گردها» به کارگردانی علی فروتن و «سیندرلا» به کارگردانی مریم کاظمی است آمار تماشاگران خود را اعلام کرد. 

نمایش «دوره گردها» به کارگردانی علی فروتن که از ۱۱ مهر ماه اجرای خود را شروع کرده طی ۱۰ اجرا تا ۲۱ مهر ماه میزبان ۱۵۹۵ تماشاگر بوده است. این تالار در مجموع ۲۴۲ صندلی در بخش همکف و بالکن دارد. 

فروش نمایش «دوره گردها» با احتساب مجموع بلیت‌های تمام بها، نیم بها، تخفیف‌دار و میهمان ۱۳۰ میلیون و ۷۰۱ هزار و۳۰ تومان در گیشه ثبت شده است. 

نمایش «سیندرلا» به کارگردانی مریم کاظمی که روز ۲۱ مهر ماه اولین اجرای خود را پشت سر گذاشته در این اجرا میزبان ۲۰۰ تماشاگر بوده است. فروش این نمایش با احتساب بلیت‌های تمام بها و میهمان ۱۹ میلیون و ۴۲۳ هزار و ۸۰۰ تومان در گیشه ثبت شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز