خبرگزاری کار ایران

بازدید معاون سیما از استودیوی رقابت‌های آسیایی هانگژو

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۰۳۴

معاون سیما در بازدید از استودیوی «دهکده آسیایی» از تلاش همکاران شبکه‌های ورزش و سه برای انعکاس رویداد بزرگ قاره کهن قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی معاونت سیما، محسن برمهانی در این بازدید گفت: از آغاز برگزاری رقابت‌های آسیایی هانگژوی چین که حدود یک ماه از آن می‌گذرد، همکارانم در شبکه ورزش از بامداد تا حوالی نیمه شب مشغول خدمت به مخاطبان ورزش دوست این شبکه بودند و در قالب برنامه «دهکده آسیایی» به پوشش نوزدهمین دوره از رقابت‌های آسیایی پرداختند.

معاون سیما تصریح کرد: در این دوره از رقابت‌های آسیایی، اتفاقات ویژه‌ای نظیر رکورد چشم‌گیر پوشش زنده رشته‌های مختلف در قالب مسابقات آسیایی، استفاده از ۴۱ گزارشگر در رشته‌های مختلف ورزشی، بهره گیری از فن آوری استودیوی مجازی (VR) که برای نخستین بار در برنامه‌های ورزشی سیما استفاده شد، رقم خورد.

وی گفت: خوشبختانه امسال رشته‌های ورزشی مثل شطرنج، بازی‌های رایانه‌ای نیز پوشش داده شد و این رقابت‌ها برای نخستین بار با اطلاع‌رسانی لحظه‌ای و در استودیویی با دکور جذاب و چشم نواز تقدیم مخاطبان عزیز و ورزش دوست شد.

برمهانی خاطرنشان کرد: همکاران شبکه سه هم در پوشش اخبار مربوط به بازی‌های آسیایی هانگژو بسیار پرتلاش بودند و اهم رقابت‌های این رویداد بزرگ را از این قاب پیشکش مخاطبان کردند و با ویژه برنامه «آسیا ۲۰۲۲» تمامی رقابت‌های ملی‌پوشان کشورمان را تقدیم مردم عزیز کشورمان کردند.

گفتنی است برنامه «دهکده آسیایی» از ۳۱ شهریور به روی آنتن شبکه ورزش رفته است و تا تاریخ ششم آبان ماه نیز به صورت کامل مسابقات پاراآسیایی هانگژو را پوشش خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز