خبرگزاری کار ایران

تجلیل از محمدابراهیم ذوالقدر در نشست «آیین آواز»

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۳۵۴

آیین تجلیل از محمدابراهیم ذوالقدر از پیشکسوتان عرصه موسیقی ایرانی در چهل و دومین نشست «آیین آواز» فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، آیین تجلیل از محمدابراهیم ذوالقدر در چهل و دومین نشست تخصصی آواز در موسیقی دستگاهی ایران با عنوان «آیین آواز»، روز سه‌شنبه ۱۸ مهرماه ساعت ۱۸ با حضور جمعی از هنرمندان و اهالی موسیقی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. 

در این برنامه علاوه بر تجلیل از محمدابراهیم ذوالقدر پیشکسوت آواز سنتی ایرانی و آوازخوانی ایشان، برنامه‌های گوناگونی مانند پخش کلیپ‌های موسیقی، سخنرانی یدالله کابلی (خوشنویس)، حسن فدائیان (خواننده) و علیرضا پورامید (شاعر و کارشناس موسیقی) در نظر گرفته شده است. 

اجراهای این نشست شامل «ساز و آواز بیات اصفهان» با اجرای طاهر تنها (آواز)، محمدرضا تنها (ویلن)، علیرضا تنها (تنبک) و امید امیری (پیانو)، «ساز و آواز ماهور» با اجرای ابراهیم برزی (آواز)، ابوالفضل گودرزی (تار)، مرتضی زندآوری (تنبک)، اجرای «موسیقی محلی» حسن فداییان (خواننده) و پارسا علی‌نژاد (پیانو)، ساز و آواز علی صدیقی راد (آواز) و امین دماغ گل (تار)، آواز هنرجوی خردسال ضیاءالدین مؤذن و ساز و آواز دشتی حسین شعبانی (آواز)، محمد اکبری (تار) و سورنا رشچی (تنبک) خواهد بود. 

حضور در این برنامه برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است و برای شرکت در آن می‌توانید به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنید و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز