خبرگزاری کار ایران

مرور آثار بهرام صادقی در یک کتاب

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۲۸۵۸

کتاب «شب بی‌مهتاب» نوشته‌ی غلامرضا رضایی که مروری‌ست تحلیلی و نظری بر آثار داستانی بهرام صادقی منتشر شد.

به‌ گزارش ایلنا به نقل از روابط‌ عمومی نشر نیماژ، کتاب «شب بی‌مهتاب؛ مروری بر آثار بهرام صادقی» نوشته‌ی غلامرضا رضایی توسط نشر نیماژ منتشر و روانه کتابفروشی‌ها شد.

در توضیحات این کتاب آمده است: شبِ بی‌مهتاب از سه بخش شکل گرفته است. بخش اول یا مقدمه که مروری کلی دارد به آثار و شروع کار نویسنده و طرح مباحثی مانند: زبان، فرم، طنز و نقشِ بازی در داستان‌های او.

بخش دوم نقد داستان بلند ملکوت است و استفاده‌های بینامتنی نویسنده از دیگر آثار و درک‌ و دریافت‌هایی از متن.

بخش سوم شامل درس‌گفتارها یا نقدهای کارگاهی‌ست به مجموعه‌داستان سنگر و قمقمه‌های خالی که بیشتر برای استفاده‌ی نویسندگان جوان ارائه شده، در جهت آشنایی بیشتر و چگونگی کار و شگردهای نویسنده که به‌صورت خلاقه نوشته شده و به شرح تبیین تکنیک‌ها و عناصر داستانی به‌کارگرفته توسط نویسنده می‌پردازد تا از طریق آشنایی با تردستی‌های نویسنده به زیرلایه‌ها و جهان داستانی‌اش نزدیک شویم.

در مؤخره‌ی کار هم به جایگاه او در ادبیات داستانی و تأثیری که بر داستان‌نویسان بعد از خود گذاشته، پرداخته شده است.

این کتاب ۱۱۸ صفحه‌ای، در قطع رقعی، با جلد شومیز و با قیمت ۱۱۰ هزار تومان در اختیار علاقه‌مندان ادبیات داستانی و بالاخص دوست‌داران بهرام صادقی قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز