خبرگزاری کار ایران

پخش «شب فیروزه‌ای» به مناسبت هفته وحدت از شبکه پنج

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۱۴۴۶

«شب فیروزه‌ای» به مناسبت هفته وحدت و روز آتش نشان میزبان علیرضا زاکانی شهردار تهران و تنی چند از شخصیت‌های کشوری خواهد بود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شبکه پنج، «شب فیروزه‌ای» با اجرای حسین رفیعی و مرتضی حسینی به مدت ۴ شب از ۶ تا ۹ مهر ساعت ۲۰ با حضور مهمانان مختلف و در بخش‌های متعدد روانه آنتن می‌شود.

این برنامه هر شب با حضور قاریان بین‌المللی همچون مهدی عادلی، مهدی غلام‌نژاد و حمیدرضا احمدی وفا آغاز می‌شود. میزبانی از خوانندگان مطرح کشور، بازیگران مجموعه عملیات ۱۲۵از جمله محمد فیلی، امیر محمد زند و بیوک میرزایی، صابر خراسانی شاعر آئینی و… از دیگر بخش‌های برنامه است.

همچنین به مناسبت هفته وحدت از گروه موسیقی و آواز اقوام استان‌های مختلفی همچون چهارمحال و بختیاری، تبریز، خراسان رضوی و… دعوت شده و عوامل برنامه شهرک رنگین‌کمان نیز در این برنامه اجرا خواهند داشت.

افزون بر این «شب فیروزه‌ای» به مناسبت روز آتش‌نشانی و ایمنی میزبان خانواده آتش‌نشانان کشور است و با سعید عزیزی مشاور خانواده و روانشناس نیز پیرامون استحکام بنیان خانواده گفت‌وگو می‌شود.

در فواصل برنامه مسابقه و میان برنامه‌های مرتبط با هفته وحدت و روز آتش‌نشان پیش‌بینی شده و از گروه سرودِ نمایشی آتش‌نشانان نیز رونمایی می‌شود.

«شب فیروزه‌ای» کاریست از گروه کودک و خانواده به تهیه‌کنندگی زهرا خردمند نیک که از ۶ تا ۹ مهر حوالی ساعت ۲۰ از شبکه پنج روانه آنتن می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز