خبرگزاری کار ایران

«پنجره باز» به مناسبت هفته دفاع مقدس روی آنتن شبکه سلامت

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۵۶۸

ویژه برنامه « پنجره باز » با رویکرد ویدیوکست‌ در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تهیه و تنظیم و به مناسبت هفته دفاع مقدس از شبکه سلامت سیما روانه آنتن پخش خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، این مجموعه به منظور گسترش و ترویج فرهنگ جهاد و مقاومت و حمایت از گروه های فعال فرهنگی، فضای باز و داخلی این مرکز را در اختیار مجموعه های فرهنگی و هنری قرار داده است.

در راستای روایت‌های کادر بهداشت و درمان در روزهای دفاع مقدس با حضور چهره‌های برجسته نظام سلامت ویژه برنامه «پنجره باز» از شبکه سلامت سیما از روز جمعه ۳۱ شهریور ساعت ۲۳ و بازپخش ساعت ۱۰ صبح روی آنتن خواهد رفت.

ویژه برنامه «پنجره باز» در ۷ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس روانه آنتن پخش خواهد شد.

گفتگو از حضور نیروهای بهداشت و درمان در دوران دفاع مقدس، دستاوردها و تجهیزات در کنار روایت‌هایی از تلاش نیروهای درمانی از دیگر محور‌هایی است که در این برنامه به آن پرداخته می شود.

این برنامه به تهیه‌کنندگی سید محمد حسین پورفاضلی، سردبیری و اجرای اسماعیل باستانی هر شب ساعت ۲۳ ز شبکه سلامت سیما روانه آنتن سیما خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز