خبرگزاری کار ایران

ویژه‌برنامه‌های شبکه پنج سیما در اربعین حسینی (ع)

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۶۶۲

شبکه پنج سیما در اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ویژه برنامه‌های مختلفی را برای پخش در این ایام تدارک دیده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، گروه معارف این شبکه با ۴ ویژه برنامه سدره، همسفر من، سفرنامه تانیایش و دلدادگان اربعین حسینی با مخاطبان همراه می‌شود.

برنامه شبانگاهی «سدره» ویژه اربعین حسینی تا پایان ماه صفر به صورت زنده از کربلای معلی هر شب حوالی ساعت ۲۴ روانه آنتن می‌شود و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۲:۱۵ دقیقه خواهد بود.

این برنامه با اجرا و تهیه‌کنندگی مهیار عبداللهی در دهه منتهی به اربعین حسینی (ع) (۱۰ تا ۲۰ صفر) میزبان حاج ابوالقاسم دولابی است و در خصوص حال و هوای زیارت اربعین صحبت خواهد شد. «سدره» در این ایام با چهره‌های شاخص کشور عراق و مرتبط با پیاده‌روی اربعین نیز به گپ و گفت می‌نشیند.

سفرنامه «همسفر من» به همراه برپایی پویشی به همین نام، یکی از دیگر برنامه این گروه است که به مناسبت نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی (ع) از چهارشنبه ۸ شهریور ماه روانه آنتن می‌شود. مجموعه مستند «همسفر من» با شعار زیارت اربعین به نیابت از شهدا، گزارشی از سفر کاروان دختران نوجوان و جوان فعال در فضای مجازی را با روایت‌گری حجت‌الاسلام و المسلمین مسلم داوودی نژاد در ۱۰ قسمت تقدیم نگاه مخاطبان می‌کند.

این ویژه برنامه به تهیه‌کنندگی سیدابوالفضل موسوی نظر از ۸ تا ۱۷ شهریور حوالی ساعت ۲۲:۴۰ پخش و تکرار آن روز بعد حوالی ساعت ۱۵:۴۵ خواهد بود.

همچنین ویژه برنامه «سفرنامه تا نیایش» از ۸ تا ۱۴ شهریور مصادف با اربعین اباعبدالله الحسین (ع) به مدت ۷ شب از عمود ۹۸۰ به عنوان موکب رسانه‌ای شبکه پنج روانه آنتن می‌شود. این برنامه با حضور حجت‌الاسلام داوودی نژاد هرشب به روایت داستانی از مهمانان این برنامه می‌پردازد. گزارش‌هایی از اماکن مذهبی، بخش‌هایی از پیاده‌روی اربعین سال گذشته دکتر داودنژاد به همراه خانواده، آیتم‌هایی از برنامه «همسفر من» در کنار قصه‌هایی از سوژه‌های ویژه از دیگر بخش‌های این برنامه است. «سفرنامه تا نیایش» هر شب ساعت ۲۱ به صورت زنده پخش می‌شود و بازپخش آن ساعت ۱۴ خواهد بود.

گروه معارف شبکه پنج سیما، در روز اربعین حسینی ویژه برنامه‌ای با عنوان دلدادگان اربعین حسینی را تدارک دیده است. این ویژه برنامه به پوشش تصویری مراسم پیاده روی اربعین حسینی در شهر تهران می‌پردازد.

اما برنامه «باب‌القبله» به تهیه‌کنندگی حسین فرزندی عنوان دیگر تدارک گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که به مناسبت اربعین حسینی (ع) در ۸ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای تقدیم نگاه مخاطبان می‌شود. این برنامه با روایت‌گری علی مسعودی (مشهدی) و محمد فصولی (مداح) از قاب این شبکه تماشایی می‌شود. این ویژه برنامه به صورت زنده هر شب حوالی ساعت ۲۲ روانه آنتن می‌شود.

گزارشی از پیاده‌روی بزرگ اربعین، ارتباط تصویری با هیات‌های مذهبی مختلف و… از دیگر بخش‌های این برنامه است.

همچنین مستندهای ویژه، فیلم‌های سینمایی، گفت‌وگوهای مرتبط در برنامه‌های مختلف شبکه پنج از جمله «سلام تهران، به خانه برمی‌گردیم، تهران ۲۰ و پخش گزارش‌هایی از برنامه‌های در شهر و در استان، مداحی، موسیقی تصویر محرمی و…» نیز برای این ایام پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز