خبرگزاری کار ایران

دومین نشست تخصصی قهوه‌خانه‌ای در موزه هنرهای معاصر

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۴۰۹۷

​دومین نشست تخصصی با عنوان نقاشی قهوه خانه‌ای به مثابه رسانه از سلسله نشست‌های تخصصی نمایشگاه «همچنان جاری»، چهارشنبه ۱۸ مردادماه در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران، دومین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی نمایشگاه «همچنان جاری» (مروری بر بازتاب جریان عاشورا در هنرهای تجسمی معاصر)، با عنوان «نقاشی قهوه خانه‌ای به مثابه رسانه» با حضور احمد سفلایی؛ پژوهشگر و عضو هیات علمی دانشکده صدا وسیما، اصغر فهیمی فر؛ نویسنده و عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس، مهدی طالعی نیا؛ هنرمند نقاش قهوه خانه‌ای و محمدرضا وحیدزاده؛ پژوهشگر و مدرس دانشگاه (دبیر جلسه)، روز چهارشنبه ۱۸ مردادماه ساعت ۱۴ در کتابخانه موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود. 

این سلسله نشست‌های تخصصی هر هفته تا ۲۲ شهریورماه، با حضورهنرمندان و صاحبنظران هنری برگزار می‌شود، حضور در این نشست‌ها برای کلیه علاقه مندان آزاد است. 

گفتنی است که نمایشگاه «همچنان جاری» تا ۲۲ شهریور به جز دوشنبه‌ها و تعطیلات رسمی از ساعت ۱۰ تا ۱۹ در موزه هنرهای معاصر تهران به نشانی خیابان کارگر شمالی، جنب بوستان لاله میزبان عموم علاقه‌مندان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز