خبرگزاری کار ایران

راهکارهای درست مواجهه با تعارض در «کام شیرین»

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۳۶۲۵

برنامه «کام شیرین» با موضوع شیوه‌های درست مواجهه با تعارض در زندگی مشترک، شنبه ۱۴ مرداد از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، این برنامه با موضوع شیوه‌های درست مواجهه با تعارض در زندگی مشترک با حضور دکتر حسین گلسرخی، شنبه ۱۴ مرداد روانه آنتن می‌شود.

تعارض در زندگی مشترک مثل تعارض در مواجهه با افراد مختلف غیر از همسر، امری طبیعی است زیرا اصولاً انسان‌ها با هم تفاوت دارند و هیچ دو نفری نیست که حتی با وجود به دنیا آمدن در یک خانواده، دقیقاً مثل هم باشند. با این حال همین مسئله طبیعی، موجب بروز مشکلات زیادی بین همسران شده و حتی کار به جدایی می‌کشد در حالیکه اگر مواجهه درستی با این تفاوت و تعارض‌ها داشته باشیم، می‌توانیم به آسانی و با امنیت از کنارشان بگذریم بدون اینکه زندگی مشترک، دچار آسیب شود.

در برنامه شنبه این هفته کام شیرین، قرار است به همین مسئله یعنی تعارض‌ها و مهارت حل آن‌ها و نیز راه‌های صحیح مواجهه با تعارض‌های فردی پرداخته شود. دکتر حسین گلرخی در این برنامه به دو سؤال اساسی اشاره می‌کند، دو سؤال مهم که برای پیدا کردن شیوه‌های درست مواجهه با تعارض باید به آن‌ها پاسخ داد. زوج‌های مهمان هم از تجربه خود در این زمینه می‌گویند و تمرین‌هایی را برای کنترل خشم انجام می‌دهند.

کافه هفت ساله‌ها از دیگر آیتم‌های این برنامه است که به تجربه زوج‌ها درباره مسائل گوناگون بعد از هفت سال زندگی مشترک اختصاص دارد.

در بخش باشگاه مخاطبان هم کتاب و فیلم‌های مرتبط با موضوع معرفی می‌شوند همچنین به پیامک‌های پر تکرار مخاطبان هم اشاره خواهد شد.

برنامه «کام شیرین» کاری از گروه خانواده به تهیه‌کنندگی مرتضی یعقوبی و اجرای زهرا شوقی و امیر رضایی، حوالی ساعت ۱۸:۳۵ از شبکه دو پخش می‌شود و بازپخش آن روز بعد ساعت ۱۱ صبح خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز