خبرگزاری کار ایران

روایت غدیر به نمایش «جهان بانو» اضافه شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۳۶۰۲

به مناسبت فرارسیدن عید غدیر خم، بخشی از داستان نمایش میدانی «جهان بانو» به این واقعه مهم تاریخی اختصاص می‌یابد.

به گزارش ایلنا، به مناسبت فرارسیدن عید غدیر خم، بخشی از داستان نمایش میدانی «جهان بانو» به این واقعه مهم تاریخی اختصاص می‌یابد.

داستان «جهان بانو» درباره زندگی زنان شاخص از زمان خلقت انسان تا عصر حاضر است که برای پاسداشت عید غدیر خم از امروز (یکشنبه ۱۱ تیرماه) تغییراتی در روایت آن ایجاد می‌شود. 

بر این اساس، قرار است تا روز عید غدیر خم، بخش‌هایی از نمایش «جهان بانو» علاوه بر روایت ثابت خود، مرتبط با این واقعه و روایتگر ولایت حضرت علی (ع) باشد. 

یادآور می‌شود سال پیش نمایش میدانی «روشنای شب تار» به کارگردانی حسن بزرا و تهیه‌کنندگی علی اسماعیلی با موضوع غدیر خم در بوستان ولایت روی صحنه رفت که ولایت حضرت امام علی (ع) در تاریخ پیش و پس از اسلام را روایت می‌کرد. 

گفتنی است نمایش بزرگ میدانی «جهان بانو» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که با مشارکت اداره کل فرهنگی شهرداری تهران و به همت موسسه سیمای ققنوس روی صحنه می‌رود. علاقه‌مندان برای تهیه بلیت رایگان این نمایش می‌توانند به سایت namaticket. ir مراجعه کنند. 

فهرست عوامل نمایش «جهان بانو» عبارتند از: تهیه کننده: علی اسماعیلی، کارگردان: حسن بزرا، جانشین تهیه: امیرحسین طهرانی، مجری طرح: نادر قنبری، طراح نور: عباس رحمانی‌پور، طراح صحنه و دکور: مرتضی پورحیدری، مدیر تولید: داود طامهری، طراح صدا: عرفان حسن زاده، طراح جلوه‌های ویژه میدانی: یاسر یارمحمدی، مجری صدا: علی بیرنگ، مدیر تدارکات: تورج سلیمانی و طراح گریم: هاشم جوری.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز