خبرگزاری کار ایران

تمدید مهلت پذیرش آثار جایزه ملی کتاب سال جوانان

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۸۶۷۹

مهلت پذیرش آثار فراخوان جایزه چهارم کتاب سال جوانان ایران تا چهارشنبه ۷ تیر ماه تمدید شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی جایزه ملی کتاب سال جوانان، از آن جا که امسال، نمایشگاه بین المللی کتاب تهران دیرتر برگزار شد و تقویم بهار چندین تعطیلات فراگیر داشت، درخواست‌هایی برای افزایش زمان دریافت آثار به دبیرخانه جایزه رسید که در پاسخ به این مهم، مهلت پذیرش تمدید شد.

بدین روی جوانان فرزانه اهل قلم و ناشران ارزنده کشور، تا ۷ تیر ۱۴۰۲ فرصت دارند پس از ثبت نام در سامانه ketabjavanan. ir، کتاب‌های خود را به دبیرخانه جایزه برسانند.

جایزه ملی کتاب سال جوانان مهمترین رویداد فرهنگی رقابتی جوانان ایران است که هرساله ماموریت دارد برترین نویسندگان و مولفان و مصححان جوان (۱۵ تا ۲۹ساله) را شناسایی کرده و به جامعه علمی فرهنگی معرفی نماید.

این جایزه از سوی کانون فرهنگ و اندیشه ایرانیان ساماندهی می‌شود و در این دوره معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و سازمان جوانان هلال احمر از پشتیبانان آن هستند.

نشانی دبیرخانه: تهران، پل کالج، ابتدای خیابان حافظ، خیابان بامشاد، شماره ۲، واحد ۱، کد پستی: ۱۵۹۹۶۱۷۷۱۱

شماره‌های تماس: ۲۱ و ۸۸۹۴۸۸۲۰ – ۰۲۱ یا ۰۹۳۶۶۸۸۵۸۹۹

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز