خبرگزاری کار ایران

هوشنگ مرادی کرمانی در «صفحه نو»

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۸۶۰۵

دومین دوره از مسترکلاس‌های آموزشی «صفحه‌نو» با حضور هوشنگ مرادی کرمانی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مجتبا میرتهماسب از روز سه‌شنبه ۳۰ خردادماه ساعت ۱۲ ظهر به‌ طور اختصاصی و رایگان در پلتفرم «تماشاخونه» عرضه می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی پلتفرم «تماشاخونه»، دومین دوره از مسترکلاس های «صفحه نو» با حضور هوشنگ مرادی کرمانی، قصه‌نویس، فیلمنامه‌نویس و نمایشنامه‌نویس سه شنبه ساعت ۱۲ ظهر به‌طور اختصاصی و رایگان در پلتفرم «تماشاخونه» منتشر می‌شود.

«صفحه‌نو» (New Page) یک مسترکلاس ویدئویی است که در آن استادان متخصص و صاحب‌‌سبک ایرانی در حوزه‌های مختلف، تجربیات، دانش، منش و روش حرفه‌ای خود را در ساختاری مستند_آموزشی به‌طور اختصاصی در پلتفرم «تماشاخونه» ارائه می‌کنند.

در دومین دوه از مسترکلاس های آموزشی «صفحه‌نو» هوشنگ مرادی کرمانی درباره‌ آموزش قصه‌نویسی سخن می‌گوید. نویسنده کیست؟ تفاوت قصه و داستان، ادبیات عامیانه و کارکرد آن، تخیل و خلاقیت، ساختمان قصه، آن‌چه برای نوشتن قصه باید بدانید، نشستن واژه در قصه، آغاز و پایان قصه، تعلیق، کشش، ریتم و ایجاز در قصه، گفت‌وگونویسی و تک‌گویی، ویراستاری، طراحی جلد و تصویرگری، طنز در قصه، تأثیر سینما و ادبیات از یک‌دیگر و بومی‌نوشتن و جهانی‌شدن از جمله مباحثی است که مرادی‌کرمانی در این دوره آموزش داده است.

مخاطبان می‌توانند این برنامه را هر هفته، به صورت سریالی با همه‌ محتوای دوره‌ها و تفکیک موضوعی، به‌طور رایگان و اختصاصی در پلتفرم «تماشاخونه» ببینند، که مدت زمان هر برنامه بین ۴ تا ۶ ساعت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز