خبرگزاری کار ایران

جزییاتِ کنسرت‌های خرداد و تیر/ فصل پرکاری خوانندگان همه سبک‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۴۴۳

دهه آخر خردادماه و نیمه دوم تیرماه را باید فصل رونق کنسرت‌ها دانست که البته به پاپ محدود نمی‌شوند. علاوه بر خوانندگان پاپ، چند گروه بانوان و کلاسیک و ارکسترال هم روی صحنه می‌روند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، برگزاری کنسرت‌ها در نیمه اول سال و روزهای خرداد و اولین روزهای تابستان مانند چند ماه گذشته ادامه دارد. با این تفاوت که بر تعداد خوانندگان داوطلب برای برگزاری کنسرت افزوده شده و شهرهای بیشتری به برگزاری چنین رویدادهایی روی خوش نشان داده‌اند. درواقع گروه‌های موسیقی «سنتی»، «تلفیقی» و «ارکسترال» نسبت به قبل پرکارتر شده‌اند و نام برخی از هنرمندان این سبک‌ها را می‌توان در لیست کنسرت‌دهندگان ماه آخر بهار و ماه اول تابستان می‌توان دید.

در فصل جدید برخی سالن‌ها میزبانی کنسرت‌ها را پس از چند ماه تعطیلی پذیرفته‌اند که از این میان می‌توان به تالار بزرگ وزارت کشور و کاخ سعد‌آباد اشاره کرد که در آینده میزبان تورکنسرت‌های علیرضا قربانی خواهد بود.

البته قیمت حداقلی بلیت کنسرت برخی خوانندگان افزایشی دو برابری داشته و این رقم به چهارصد و پنجاه هزارتومان نیز رسیده است! در حالی که خواننده‌ای دیگر در همان سالن با قیمت حداقلی بلیت دویست و پنجاه هزارتومان روی صحنه می‌رود.

در نهایت موسیقی صحنه‌ای در اواخر خردادماه و اوایل تیرماه فصل پرکاری را پشت سر می‌گذارد و ازدحام اجراها در سالن‌های تهران نیز گواهی بر این موضوع است. در میان اجراهای پیش‌رو می‌توان به سهراب پاکزاد، حجت اشرف‌زاده، روزبه بمانی، آرمین زارعی، مهدی احمدوند، هوروش باند، محسن یگانه و حسین میناپور اشاره کرده که  در شهرهایی چون تبریز، بندرعباس، کرج، یزد و مهاباد به اجرای کنسرت می‌پردازند.

در ادامه نگاهی خواهیم داشت به جزییات برگزاری کنسرت‌هایی که در پایتخت روی صحنه می‌روند؛

تالار وزارت کشور

رضا بهرام

رضا بهرام که طی آخرین همکاریش با تهمورث و سهراب پورناظری به عنوان خواننده در کنسرت نمایش «سی‌صد» حضور یافته بود، روز دوشنبه بیست و دوم خردادماه طی و سانس ۱۹:۴۰ و ۲۲:۴۰ روی صحنه خواهد رفت. لازم به یادآوری است بلیت‌های سانس دوم به طور کامل فروش رفته‌اند. رقم حداقلی و حداکثری بلیت‌ها نیز از صدهزارتومان تا ششصد و نود و پنج هزارتومان متغیر است. 

حمید هیراد و مصطفی راغب

حمید هیراد و مصطفی راغب دو خواننده پاپ که تقریبا همزمان پا به عرصه حرفه‌ای گذاشتند، قرار است روز چهارشنبه بیست و چهارم خردادماه طی دو سانس ۱۸:۰۰ و ۲۰:۰۰ در تالار وزارت کشور به اجرای کنسرت مشترک بپردازند. گفتنی است قیمت بلیت‌های این کنسرت از دویست و پنجاه هزارتومان تا ۶۹۰ هزارتومان متغیر است. 

تالار وحدت

گروه «لیان» بوشهر

تالار وحدت یکی از مهمترین‌های سالن‌های تهران که طی چند ماه گذشته روزهایی خلوت را تجربه کرده طی روزهای سه‌شنبه بیست و سوم خرداد میزبان محسن شریفیان نوازنده نی‌ابان و اعضای گروهش خواهد بود. این برنامه طی یک سانس ۲۱:۳۰ روی صحنه می‌رود و مبلغ بلیت‌های آن از صدو هشتاد هزارتومان تا چهارصد و بیست هزارتومان متغیر است. علاقمندان برای خرید بلیت هنوز فرصت دارند. 

گفتنی است شریفیان و اعضای گروه «لیان» روز چهارشنبه و پنجشنبه بیست و چهارم و بیست و پنجم خردادماه نیز در تالار وحدت کنسرت می‌دهد که زمان آن ساعت ۲۱:۳۰ است و بلیت‌های آن به طور کامل فروش رفته است. شریفیان همچنین روز جمعه بیست و شش خردادماه راس ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت کنسرت دارد. بلیت‌های این برنامه هنوز به طور کامل فروش نرفته و علاقمندان می‌توانند برای خرید به سایت‌های فروش مراجعه کنند. 

گروه بانوان «نوشه» 

گروه موسیقی «نوشه» به سرپرستی نیوشا بریمانی و خوانندگی پریچهر خسروی، فروغ فضلی، پگاه بزرگ، شهناز زمردبخش یکی دیگر از گروه‌هایی است که در تالار وحدت روی صحنه می‌رود. زمان برگزاری کنسرت مذکور جمعه ۲۶ خردادماه است و بلیت‌های آن از ۱۶۰ هزارتومان تا چهارصدهزارتومان تعیین شده است. از نوازندگان گروه «نوشه» می‌توان به قانون: مینو قاسم پور، عود: رخساره رستمی، فلوت: نیلوفر ابراهیمی، پیانو: فروغ فضلی، پیانو ۲: پانیزه اتفاق پرست و گیتار باس: آذین ملک‌زاده اشاره کرد. 

گروه بانوان «نهال» 

گروه «نهال» نیز دومین گروه بانوان است که پس از گروه بانوان «نوشه» در تالار وحدت به اجرای برنامه می‌پردازد. زمان برگزاری این کنسرت طی یک سانس ساعت ۱۴:۰۰ روز جمعه دوم تیرماه است. کمترین رقم بلیت این کنسرت ۱۶۰ هزارتومان تعیین شده و مبلغ حداکثری آن پانصدهزارتومان است. 

علیرضا قرایی‌منش

علیرضا قرایی‌منش نوازنده و آهنگساز نیز قرار است روز چهارشنبه چهاردهم تیرماه در تالار وحدت میزبان علاقمندان موسیقی کلاسیک باشد. زمان برگزاری این کنسرت ساعت ۲۱:۳۰ است و رقم بلیت‌های آن از ۱۵۰ هزارتومان تا پانصد هزارتومان متغیر است. 

ارکستر ملی ایران

ارکستر ملی ایران نیز قرار است روزهای پنجشنبه و جمعه، یکم و دوم تیرماه با رهبری آرش امینی در تالار وحدت روی صحنه برود. زمان برگزاری این کنسرت ساعت ۲۱:۳۰ است و قیمت بلیت‌های آن بر اساس جایگاه صندلی‌ها و موقعیت سالناز صدهزارتومان تا سیصدو پنجاه هزارتومان درجه‌بندی شده است. گفتنی است بلیت‌های روز اول تیرماه به طور کامل فروش رفته اما مخاطبان برای خرید کنسرت دوم تیرماه هنوز فرصت دارند. 

مرکز همایش‌های برج میلاد

محسن ابراهیم‌زاده

مرکز همایش‌های برج میلاد روز سه‌شنبه ۲۴ خردادماه طی دو سانس ۱۹:۵۰ و ۲۲:۵۰ میزبان محسن ابراهیم‌زاده است. گفتنی است این خواننده پاپ طی روزهای گذشته در کنسرت ارومیه دچار مسمومیت شده بود که برای وی حاشیه‌هایی در پی داشت. رقم بلیت‌های این کنسرت از ۱۱۰ هزارتومان تا ۶۹۵ هزارتومان متغیر است. علاقمندان برای خرید بلیت همچنان فرصت دارند. 

حمید حامی

حمید حامی خواننده پاپ و پاپ کلاسیک روز چهارشنبه سی و یکم خردادماه طی دو نوبت ۱۹:۵۰ و ۲۲:۵۰ در مرکز همایش‌های برج میلاد روی صحنه می‌رود. قیمت بلیت‌های این کنسرت بر اساس جایگاه صندلی‌ها و موقعیت سالن از ۱۱۰ هزارتومان تا ۶۹۵ هزارتومان تعیین شده است. 

سامان جلیلی

سامان جلیلی قرار است روز شنبه دهم تیرماه راس ساعات ۱۸:۰۰ و ۲۱:۳۰ در مرکز همایش‌های برج میلاد به اجرای کنسرت بپردازد. گفتنی است رقم حداقلی بلیت این کنسرت دویست و نود و پنج هزارتومان و بالاترین مبلغ آن مانند اغلب کنسرت‌ها ۶۹۵ هزارتومان تعیین شده است. 

هتل اسپیناس پالاس/ سالن رویال هال

اشوان

اشوان نیز به جرگه کنسرت‌دهندگان پیوسته و قرار است روز چهارشنبه بیست و چهارم خردادماه در دو نوبت ۱۹:۵۰ و ۲۲:۵۰ در سالن رویال هال واقع در هتل اسپیناس پالاس میزبان هوادارانش باشد. گفتنی است مبلغ بلیت‌های این کنسرت بر اساس جایگاه صندلی‌ها از ۱۹۰ هزارتومان تا ۶۹۵هزارتومان متغیر است. بلیت‌های این کنسرت هنوز به طور کامل فروش نرفته است. 

شهرام شکوهی

شهرام شکوهی که مانند هم‌نسلانش نسبت به گذشته کم‌کارتر شده، قرار است روز چهارشنبه سی و یکم خردادماه طی سانس‌های ۱۹:۵۰ و ۲۲:۵۰ در سالن رویال هال هتل اسپیناس پالاس روی صحنه برود. گفتنی است قیمت حداقلی بلیت‌های این برنامه ۱۹۰ هزارتومان و مبلغ حداکثری آن ۶۹۵ هزارتومان است. 

بهنام بانی

بهنام بانی در روز پنجشنبه بیست و پنج خردادماه در سالن رویال هال واقع در هتل «اسپیناس پالاس» به اجرای قطعاتش می‌پردازد. این کنسرت طی دو سانس ۱۸:۰۰ و ۲۱:۳۰ برگزار خواهد شد و بلیت‌های آن به طور کامل فروش رفته است. 

محسن یگانه 

محسن یگانه که معمولا رکورد فروش در کمترین زمان را در کنسرت‌هایش دارد، قرار است طی روزهای ۲۶ و ۲۷ خردادماه در هتل اسپیناس تهران روی صحنه برود. زمان برگزاری کنسرت یگانه سانس‌های ۱۹:۵۰ و ۲۲:۵۰ است. گفتنی است بنا به اعلام سایت مربوطه بلیت فروشی این رویداد هنوز شروع نشده است. 

کاخ سعدآباد

علیرضا قربانی

علیرضا قربانی که از یک ماه گذشته تورکنسرت‌هایش را در سراسر ایران آغاز کرده در روزهای پایانی خردادماه میزبان هواداران تهرانی‌اش خواهد بود. او از شانزده اردیبهشت‌ماه تاکنون در شهرهای در شهرهای گرگان، رشت، تبریز، شیراز، کرمان، سیرجان و جزیره کیش روی صحنه رفته است. او اجرای کنسرت‌های تهرانش را از روز بیست و سوم خردادماه در کاخ سعدآباد آغاز کرده است. گفتنی است پیش‌فروش بلیت‌های قربانی هنوز شروع نشده و ارقام آن نیز اعلام نشده است.

در این تور کنسرت‌ها رپرتواری از آثار جدید علیرضا قربانی با اشعاری از احمد شاملو، هوشنگ ابتهاج، امیرخسرو دهلوی، حسین منزوی، حسین غیاثی، اهورا ایمان، احمد امیرخلیلی اجرا خواهد شد.

نمایشگاه بین‌المللی/ سالن «میلاد» 

امید حاجیلی 

امید حاجیلی که کم و بیش در زمینه برگزاری کنسرت فعال است قرار است روز سه‌شنبه سی‌ام خردادماه طی سانس‌های ۱۹:۵۰ و ۲۲:۰۰ در سالن «میلاد» واقع در نمایشگاه بین‌المللی تهران میزبان طرفدارانش باشد. قیمت بلیت‌های این کنسرت از دویست و بیست و پنج هزارتومان تا ۶۹۰ هزارتومان تعیین شده است. 

روزبه بمانی

روزبه بمانی نیز روز جمعه بیست و ششم خردادماه در سالن میلاد روی صحنه می‌رود. زمان برگزاری این برنامه ساعات ۱۸:۰۰ و ۲۱:۰۰ است. رقم حداقلی بلیت این کنسرت چهارصد و پنجاه هزارتومان و بالاترین قیمت آن ششصد و نود و پنج هزارتومان تعیین شده ا ست. 

مسعود صادقلو

مسعود صادقلو روز شنبه بیست و هفتم خردادماه طی دو سانس ۱۹:۵۰ و ۲۲:۵۰ در سالن میلاد کنسرت می‌دهد. قیمت بلیت این کنسرت از ۳۵۰ هزارتومان تا ۶۹۰ هزارتومان است. 

گرشا رضایی

گرشا رضایی هم روز پنجشنبه بیست و پنجم خردادماه در سالن میلاد واقع در نمایشگاه بین‌المللی تهران طی دوسانس ۱۹:۵۰ و ۲۲:۵۰ به اجرای قطعاتش می‌پردازد. گفتنی است قیمت بلیت‌های این کنسرت از ۲۴۵هزارتومان تا ۶۹۵هزارتومان است. 

فرهنگسرای نیاوران

گروه «وشتان» 

فرهنگسرای نیاوران که مدتی است میزبان کنسرتی نبوده، روز جمعه نهم تیرماه در اختیار گروه «وشتان» است. زمان برگزاری این رویداد که به انجام حرکات آیینی اختصاص دارد، ساعت ۱۶:۰۰ است و قیمت بلیت آن سیصد هزارتومان است. گفتنی است گروه «وشتان» توسط الهه دباغی سرپرستی می‌شود. 

علیرضا قرایی‌منش

علیرضا قرایی‌منش نوازنده و آهنگساز نیز قرار است روز چهارشنبه چهاردهم تیرماه در تالار وحدت میزبان علاقمندان موسیقی کلاسیک باشد. زمان برگزاری این کنسرت ساعت ۲۱:۳۰ است و رقم بلیت‌های آن از ۱۵۰ هزارتومان تا پانصد هزارتومان متغیر است. 

«ایرانم» 

«ایرانم» نیز عنوان برنامه دیگری است که به حرکات آیینی و سنتی اختصاص دارد و ویژه بانوان است و در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود. برنامه «ایرانم» روز جمعه بیست و ششم خردادماه راس ساعت ۱۶:۰۰ اجرا خواهد شد. گفتنی است قیمت بلیت‌های این کنسرت از ۱۷۰ هزارتومان تا ۳۲۰ هزارتومان تعیین شده است. کارگردان و کروگراف این اثر رها تقی‌نیا است. گروه هنری «رخسار» هم به عنوان مهمان در این رویداد موسیقایی حضور دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز