خبرگزاری کار ایران

رضا علی‌آبادی برنده جایزه موسیقی آکادمیا شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۱۲۷

قطعه «هیچ آشنا» به آهنگسازی رضا علی‌آبادی جایزه بین‌المللی موسیقی آکادمیا در بخش موسیقی جهانی (World Music) از کشور آمریکا را بدست آورد.

به گزارش ایلنا،‌ قطعه «هیچ آشنا» به آهنگسازی رضا علی‌آبادی برنده جایزه بین‌المللی موسیقی آکادمیا در بخش موسیقی جهانی (World Music) از کشور آمریکا شد. 

در این اثر که رضا علی‌آبادی علاوه بر نوازندگی، آهنگسازی آن را نیز انجام داده، ۲۰ نفر از شاگردانش در قالب گروه جامی او را همراهی کردند. 

موزیک‌ ویدیوی این قطعه آبان‌ماه سال ۹۹ و در دوره کرونا با تهیه‌کنندگی و کارگردانی هفدانگ تولید و منتشر شده است. 

رضا علی‌آبادی سومین ایرانی است که پس از علیرضا قربانی و پویا سرایی این جایزه را برنده شده است. 

جوایز موسیقی آکادمیا به استعدادهای برتر موسیقی از سراسر جهان اختصاص دارد. هر ماه تیم اجرایی این مجموعه، صدها موسیقی ارسالی در هر سبک را بررسی می‌کند تا برترین‌های موسیقی را شناسایی و انتخاب کند. 

رضا علی‌آبادی به همراه گروهش در تابستان سال گذشته دو شب در تالار وحدت در قالب گروه‌نوازی و تکنوازی به اجرا پرداخت که با استقبال خوبی مواجه شد. 

همچنین او چهار اثر ویدیویی با نام‌های «قیام عشق»، «ملک دل»، «هیچ آشنا» و تکنوازی تنبور را در دو سال گذشته به صورت بین‌المللی به تهیه‌کنندکی و کارگردانی استودیو هفدانگ منتشر کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز