خبرگزاری کار ایران

«۱۹ ثانیه بعد» در کالیفرنیای آمریکا

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۹۲۱

فیلم کوتاه «۱۹ ثانیه بعد» در دومین حضور بین‌المللی خود، در بخش مسابقه بیست و دومین جشنواره بین‌المللی Riverside آمریکا به نمایش در می‌آید.

به گزارش ایلنا، فیلم کوتاه «۱۹ ثانیه بعد» به کارگردانی علیرضا رحمان‌طلب در دومین حضور بین‌المللی خود، در بخش مسابقه بیست و دومین جشنواره بین‌المللی Riverside آمریکا به نمایش در می‌آید. این جشنواره از سال ۲۰۰۲ با هدف نمایش فیلمهای مستقل و چالش برانگیز اجتماعی که با جسارت به روح آدمی می‌نگرند، آغاز به کار کرد و هرساله از ۱۹ الی ۲۳ آوریل (۳۰ فروردین تا ۳ اردیبهشت) در جنوب کالیفرنیا، منطقه اینلند امپایر برگزار می‌شود.

«۱۹ ثانیه بعد» قبل از این در بخش مسابقه جشنوارهGlobal Bengaluru که دسامبر ۲۰۲۲ در شهر بنگلور هندوستان برگزار شد، به نمایش درآمده است.

این فیلم کوتاه که محصول شرکت کیان فیلم است، ماجرای زن جوانی را روایت می‌کند که صبح یک روز از خواب برمی‌خیزد اما همسر خود را نمی‌یابد. او در تلاش برای یافتن همسرش، با موضوع تازه‌ای برخورد می‌کند.

عوامل ساخت این فیلم عبارتند از:

نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده: علیرضا رحمان طلب، تصویربردار: سینا سیدعسگری، صدابردار: آروین اکبری، مشاور کارگردان: حسین پورستار، عکاس: هلیا سعیدی، دستیار کارگردان: مایا غضنفری، بازیگران: سارا صلح دوست، محمد نریمانی، جمیله امینیان و بابک آقایی، با همکاری: لیلا یاری، نازنین حسینی، فائزه اصغر زاده، سمایه رحمان‌طلب، تهیه‌شده در: شرکت کیان فیلم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز