خبرگزاری کار ایران

مدیران شهرداری تهران از آرشیو ملّی ایران بازدید کردند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۴۱۲

مدیران شهرداری تهران به منظور توسعه همکاری‌های فیمابین در حوزه اسناد از بخش‌های تخصصی معاونت اسناد ملّی سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران، آزمایشگاه‌ها و سالن‌های کار مرمت و حفاظت از اسناد بازدید کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران، محمدعلی الفت‌پور رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری، حمیدرضا صارمی معاون معماری سازمانی و نظارت، رئیس اداره بهبود فرایندها و نمایندگان مرکز مطالعات و ارتباطات شهرداری تهران با حضور در معاونت اسناد ملّی از اداره کل‌های این معاونت بازدید کردند.

در این بازدید درباره مدیریت اسناد و مدارک، اهمیت اسناد شهرداری تهران، قوانین و مقررات، وظایف و اهداف سازمان اسناد ملّی و شورای اسناد ملّی ایران، فرایند تعیین تکلیف اسناد و مدارک راکد و غیره تبادل نظر صورت گرفت و در ادامه بر گسترش تعاملات و همکاری‌های فیمابین تاکید شد.

همچنین مقرر شد با بهره‌گیری از توان و تجربیات تخصصی کارشناسان اسنادی در معاونت اسناد ملّی ایران، دوره‌های آموزشی برای کارشناسان شهرداری به منظور ارتقای سطح معلومات و دانش تخصصی در حوزه مدیریت اسناد برگزار شود.

در همین راستا قرار است مشاوره و راهنمائی‌های لازم برای تهیه دستورالعمل‌های مرتبط در حوزه‌های تخصصی مدیریت و ارزشیابی اسناد و مدارک، ساماندهی اسناد و مدارک فیزیکی و الکترونیکی، حفاظت و نگهداری اسناد راکد، مرمت و حفاظت و دسترسی و بهره برداری از اسناد و مدارک براساس قوانین ومقررات نیز انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز