خبرگزاری کار ایران

مقیمی، مشاور امور فرهنگی و اجتماعی مناطق محروم وزارت فرهنگ شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۷۳۱۰

وزیر فرهنگ در حکمی احمد مقیمی را به عنوان مشاور امور فرهنگی و اجتماعی مناطق محروم این وزارتخانه منصوب کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در راستای سیاست‌های دولت مردمی و با هدف بسط عدالت فرهنگی در سراسر کشور، وزیر فرهنگ در حکمی احمد مقیمی را به عنوان مشاور امور فرهنگی و اجتماعی مناطق محروم این وزارتخانه منصوب کرد.
در متن حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به احمد مقیمی آمده است:

«جناب آقای احمد مقیمی

نظر به شایستگی، تعهد و تجربیات ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم به سمت «مشاور وزیر در امور فرهنگی و اجتماعی مناطق محروم» منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و با تکیه بر تجربه و دانش خود در جهت نیل به اهداف بلند فرهنگی تلاش و کوشش وافر نمایید.

مزید توفیق جناب‌عالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی، ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری حکیمانۀ حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از خداوند منّان خواستارم.»

از جمله سوابق علمی و مدیریتی مقیمی می‌توان به حضور و مدیریت در اردوهای فرهنگی و جهادی در بسیاری از مناطق محروم کشور و همچنین عضویت در هیأت امنای خیریه فرهنگی دینی ناصرین (ویژه مناطق محروم کشور) اشاره کرد.

وی در کارنامه کاری خود دبیری قرارگاه فرهنگی اجتماعی ویژه حوادث غیرمترقبه و محرومیت‌زدایی استان اصفهان، عضویت در ستاد هماهنگی امور خیریه استان اصفهان، عضو شورای هماهنگی و برنامه ریزی جبهه مردمی سلامت و دبیری جامعه مبلغین انقلاب اسلامی را دارد.

از جمله سوابق علمی و پژوهشی مقیمی می‌توان به تدریس در مدارس و دانشگاه‌های کشور، کارشناسی حوزه تاریخ اسلام، انقلاب اسلامی، مهدویت و آینده‌پژوهی صدا و سیمای مرکز اصفهان، مدیر پروژه‌های آموزشی پژوهشی در موضوعات فرهنگی اجتماعی اشاره کرد.

وی همچنین عضو هیئت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر اصفهان۱۴۰۰ و عضو شورای هماهنگی مجمع نیروهای انقلاب استان اصفهان بوده است.

گفتنی است، انتصاب مقیمی به عنوان مشاور امور فرهنگی و اجتماعی منطق محروم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای سیاست‌های کلی دولت مردمی درخصوص محرومیت‌زدایی و شعار تحول و عدالت محوری دولت مردمی و همچنین برنامه‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای بسط عینی عدالت فرهنگی در کلیه مناطق محروم و کم برخوردار کشورمان صورت گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز