خبرگزاری کار ایران

تودیع و معارفه رئیس پژوهشکده ارتباطات برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۱۴۷۷

همزمان با روز جهانی ارتباطات، آیین تودیع و معارفه رئیس پژوهشکده ارتباطات پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، همزمان با ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات، آیین تودیع و معارفه رئیس پژوهشکده ارتباطات پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

این مراسم، سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۸ بعدازظهر با حضور قاسم زائری، رئیس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و جمعی از استادان و صاحبنظران حوزه ارتباطات و رسانه در پژوهشگاه برگزار می‌شود.

در این آیین، ضمن تقدیر از زحمات سیدوحید عقیلی در مقام ریاست پژوهشکده ارتباطات، حسین حسنی به‌عنوان رئیس جدید پژوهشکده ارتباطات معرفی خواهد شد.

حسنی متولد ۱۳۶۰، دانش‌آموخته دکتری علوم ارتباطات اجتماعی از دانشگاه تهران و عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات است.

واژه‌نامه ارتباطات و مطالعات رسانه‌‌ها، رسانه، توسعه و سیاستگذاری رسانه‌­ای، رسانه اجتماعی اینستاگرام: زندگی روزمره و فرهنگ دیداری، رسانه‌های اجتماعی، سلبریتی‌ها و سواد رسانه‌ای و پلتفرم­‌های برخط: مسائل حکمرانی و اقتصاد اشتراک­‌گذاری، درآمدی بر فرهنگ­‌های سایبر، رسانه­‌های اجتماعی (اصول و کاربردها)، فرهنگ اتصال؛ تاریخ انتقادی رسانه­‌های اجتماعی، جامعه پلتفرمی و ارتباطات توسعه ازجمله آثار تالیفی و ترجمه‌ای حسین حسنی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز