خبرگزاری کار ایران

کتاب «پشت گوش انداختن» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۶۰۳۰

کتاب «پشت گوش انداختن» تاکید دارد، پشت گوش انداختن کارها مصیبت عجیب و غریبی نیست که در این دنیا فقط ما را گرفتار کرده باشد بلکه یکی از خصوصیات آدمیزاد است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کتاب «پشت گوش انداختن» در قالب جستارهایی برای زندگی که در زمره آثار موسسه «مدرسه زندگی» قرار می‌گیرد باترجمه نادیا فغانی به همت نشر هنوز با قیمت ۲۸ هزار تومان روانه بازار کتاب شد.

در پشت جلد کتاب آمده است:

بسیاری از ما در پشت گوش انداختن کارها نابغه‌ایم. ما به خاطر کارهای نکرده‌مان عمیقا احساس گناه می‌کنیم. ساعت‌های بسیاری را به بطالت می‌گذرانیم، انگار که فرصتی ابدی داریم و هیچ کاه قرار نیست بمیریم. به خاطر این احساس گناه، هیچوقت دنبال فهمیدن این نکته نمی‌رویم که چرا کارها را پشت گوش می‌اندازیم. چنان که در این کتاب خواهیم دید پشت گوش انداختن کارها مصیبت عجیب و غریبی نیست که در این دنیا فقط ما را گرفتار کرده باشد بلکه یکی از خصوصیات آدمیزاد است.

این کتاب که در با توافق آلن دوباتن و موسسه مدرسه زندگی منتشر شده است در معرفی این موسسه آورده: مدرسه زندگی یک مؤسسه آموزشی با تمرکز بر زندگی بهتر و عاقلانه‌تر است. این مؤسسه در سال ۲۰۰۸ در لندن (شعبه اصلی)، آمستردام، برلین، استانبول، ملبورن، پاریس و سیدنی شروع به کار کرد. این مدرسه برنامه و خدمات متفاوتی را پیشنهاد می‌دهد؛ منجمله پیدا کردن شغل مورد رضایت، بهبود در روابط، دست یافتن به خونسردی، درک بهتر جهان. مدرسه همچنین خدماتی چون روان‌درمانی و فروشگاه حضوری را نیز ارائه می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز