خبرگزاری کار ایران

وزیر اقتصاد به برنامه رمضانی «در پناه عشق» می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۵۰۵۷

وزیر اقتصاد امشب دهم اردیبهشت ماه به برنامه «در پناه عشق» در شبکه دو سیما می‌آید.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی برنامه، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی امشب به برنامه «در پناه عشق» می‌آید و با مژده لواسانی مجری این برنامه گفتگو خواهد کرد. 

برنامه «در پناه عشق» به تهیه‌کنندگی احسان ارغوانی و با اجرای مژده لواسانی از ابتدای ماه مبارک رمضان هر شب روی آنتن شبکه دو سیما رفت و با حضور مهمانان مختلف به وجه متمایزی از کار نیک و خیرین پرداخت. 

امشب دهم اردیبهشت ماه نیز در ادامه روند شب‌های قبل احسان خاندوزی به برنامه می‌آید تا در این باره گفتگو کند. 

طارق عچرش معلم جوان خوزستانی، سودابه داوران دانشمند، حاج محمود زارع کشاورز اهل خیر، محمد قضاتلو آرایشگر کارتن خواب‌ها، مریم تاج آبادی بانوی خردمند سال و مدیرعامل شرکت دانش بنیان و سعید غلامحسینی عکاس بحران و بانی آبرسانی به مناطق محروم از دیگر مهمانان این برنامه بوده‌اند. 

«در پناه عشق» به تهیه‌کنندگی احسان ارغوانی و کارگردانی هنری حسین متولیان هر شب ساعت ۲۲:۳۰ به صورت زنده از شبکه دو پخش می‌شود. سیما رامین نیا سردبیری این برنامه را به عهده دارد و مخاطبان می‌توانند شاهد آیتم‌ها و اتفاقات مختلفی در این برنامه باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز