خبرگزاری کار ایران

"درباره کارآفرینی و شرکت‌های نوپا" و "درباره مدیریت بین فرهنگ‌ها" در بازار کتاب

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۲۸۳۸

"درباره کارآفرینی و شرکت‌های نوپا" و "درباره مدیریت بین فرهنگ‌ها" در بردارنده ۱۰ مقاله مهم است که از میان صدها مقاله‌ای که توسط نویسندگان هاروارد بیزینس ریویو منتشر شده، انتخاب شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این روزها نشر هنوز درصدد منتشر کردن مقالاتی بر آمده تا به حوزه کارآفرینی و مدیریت بین فرهنگ‌ها کمک کند در این میان دو کتاب با عناوین "درباره کارآفرینی و شرکت‌های نوپا" و "درباره مدیریت بین فرهنگ‌ها" منتشر شده‌اند. این کتابها دربرگیرنده مقالاتی از نویسندگان هاروارد بیزینس ریویو است که توسط سید محمد تقی زاده مطلق ترجمه شده‌اند.

در پشت جلد "درباره کارآفرینی و شرکت های نوپا" آمده است بهترین کارآفرینان ایده های درخشان کسب و کار را با تعهد جدی به ارائه خدمات مشتریانشان همراه می‌کنند. اگر به موضوع کارآفرینی و شرکت‌های نوپا علاقه دارید این ۱۰ مقاله را بخوانید که از میان صدها مقاله هاروارد بیزینس ریویو مهمترین مقاله ها را انتخاب شده‌اند. کارشناسان در این مقاله‌ها شناخت‌ها و توصیه‌هایی را که نیاز دارید در اختیار شما می‌گذارند از آن جمله می‌توان به این نکات اشاره داشت:

بفهمید رهبران کارآفرین چگونه فعالیت می‌کنند. درک کنید چه چیزی در یک طرح تجاری عالی اهمیت دارد. روش‌های شرکت‌های نوپای ناب نظیر آزمایش مدل کسب و کار را به کار گیرید برای مسابقه بزرگ شدن در سیلیکون ولی آماده شوید. دنیایای سرمایه ریسکی را بهتر بشناسید و بفهمید چگونه با صندوق‌های سرمایه‌گذاری ریسکی کنار بیایید. رویکرد دیگری به کارآفرینی اختیار کنید کسب و کار موجود را بخرید و به عنوان مدیرعامل آن را اداره کنید.

این کتاب در قالب ۱۵۳ صفحه با قیمت ۴۴,۰۰۰ تومان روانه بازار شده است.

درباره مدیریت بین فرهنگ‌ها 

کتاب "درباره مدیریت بین فرهنگ ها" نیز دربردارنده ۱۰ مقاله از میان صدها مقاله هاروارد بیزینس ریویو است. کارشناسان در این مقاله‌ها شناخت‌ها و توصیه‌هایی را که نیاز دارید در اختیار شما قرار می‌دهند که از آن جمله می‌توان به نکات زیر اشاره کرد:

هوش فرهنگی خود را رشد دهید بر اختلافات تیمی که در آن هنجارهای فرهنگی با یکدیگر متفاوت‌اند غلبه کنید زبان مشترکی برای ارتباطات کارآمدتر انتخاب کنید از دیدگاه‌های متفاوت کارکنانتان برای یافتن فرصت‌های کاری جدید استفاده کنید هنگام حل کردن مسائل اخلاقی به تنوع آیین‌های فرهنگی توجه کنید کارکنان اعزام شده به خارج را با شرایط وفق دهید و برای آنها برنامه‌ریزی کنید.

این کتاب نیز در قالب ۱۶۳ صفحه با قیمت ۵۹۰۰۰ تومان روانه بازار کتاب شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز