خبرگزاری کار ایران

اعتراض خبرنگاران همشهری به پرداخت نشدن مزایای شغلی/ مدیرعامل: امید است به زودی مشکل حل شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۸۳۵۲

محسن مهدیان در واکنش به اعتراص خبرنگاران این موسسه مطبوعاتی گفت: امید است به زودی این مشکل برطرف شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، خبرنگاران و روزنامه‌نگاران روزنامه همشهری عصر روز گذشته و در اعتراض به پرداخت نشدن عیدی و مزایای مربوطه دست از کار کشیده و در دفتر این روزنامه تجمع کردند. 

گفتنی است خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ضمن اعتراض به نبود حمایت مالی از روزنامه نگاران همشهری نسبت به تاخیر مکرر پرداخت‌ها اعتراض دارند. 

محسن مهدیان (مدیرعامل موسسه همشهری) و دانیال معمار (سردبیر این روزنامه) روز گذشته با حضور در جمع خبرنگاران با اعلام این موضوع که شورای اسلامی شهر تهران بودجه سال ۱۴۰۰ مختص به روزنامه همشهری را صفر کرد و هیچ بودجه‌ای برای این روزنامه در نظر نگرفته‌اند، از انباشت بدهی‌ها و تلاش برای تسویه بدهی‌های این روزنامه خبر دادند. 

مهدیان در جمع خبرنگاران گفت: به‌رغم دستور اکید شهردار تهران مبنی بر اولویت دادن به رفع مشکلات مالی روزنامه همشهری، این دستور بر زمین مانده و معاون مالی شهرداری تهران نیز می‌گوید چون پولی در خزانه شهرداری نیست اعتباری برای پرداخت به کارکنان همشهری ندارد. به همین دلیل هم مطالبات کارکنان همشهری همواره با تاخیر پرداخت شده و می‌شود. 

در ادامه؛ خبرنگاران همشهری خواستار پیگیری جدی مطالبات خود از سوی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این روزنامه از شورای شهر تهران شدند. 

خبرنگاران همشهری به گفته خودشان سه سال است که از مزایای پرداختی برخلاف کارکنان شهرداری تهران محروم هستند و اعتراض آن‌ها به حذف مزایا ازجمله عیدی تاکنون بی‌نتیجه مانده است. آنها می‌گویند که در این مدت حقوق و دستمزد روزنامه‌نگاران و خبرنگاران همشهری با تاخیر پرداخت شده است.

محسن مهدیان (مدیرعامل موسسه همشهری) در گفتگو با ایلنا اعلام کرد: «اعتراض خبرنگاران در این مورد دارای سابقه طولانی نبوده و مربوط به دو سه روز اخیر است. ضمن اینکه اعتراض اخیر به دلیل‌عدم پرداخت عیدی خبرنگاران و کارکنان مجموعه بوده که امید است به زودی این بحث نیز حل شود.» 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز