خبرگزاری کار ایران

اولین کنسرت «احسان دریادل» برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۷۵۵۳

​نخستین کنسرت احسان دریادل شب گذشته در سالن اسپیناس پالاس برگزار شد و این خواننده در حضور دوستدارانش اولین اجرای زنده خود را تجربه کرد.

به گزارش ایلنا، احسان دریادل که با قطعه «کوچمون» در بین مخاطبان موسیقی شناسانده شد، با نوزده سال سن، نخستین اجرای زنده خود را در حالی روی صحنه برد.

این خواننده در ابتدای اجرایش با قطعه «کوچمون» روی صحنه آمد و پس از اجرای اولین قطعه خود رو به حاضرین در سالن گفت: «برای این کنسرت تلاش زیادی شده که بهترین اتفاق بیفتد. همه موارد و موضوعات را چندین بار تمرین کرده‌ایم و حالا خوشحالیم که انرژی سالن تا این حد بالاست و این انرژ ی قطعا از سمت ما هم به شما منتقل خواهد شد.» 

او در ادامه با اجرای قطعاتی چون «ماهی»، همخوانی دوستدارانش را تجربه کرد.

«دردونه»، «دنباله‌دار» و «دل تلخی» از دیگر آثاری بودند که دریادل آنها را  در کنسرتش اجرا کرد و اجرای مجدد «کوچمون» اختتامیه نخستین کنسرت احسان دریادل بود که با استقبال دوستدارانش توام شد. 

حامد آهنگی و محمدرضا چراغعلی مهمانان ویژه این کنسرت بودند و هیربد حسینی و علی تنجیده نیز از دیگر دست اندرکاران این کنسرت بودند که احسان دریادل در اواخر کنسرت از آن‌ها تقدیر و تشکر کرد. این کنسرت به همت موسسه «فانوس» و تهیه‌کنندگی علی فکور برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز