خبرگزاری کار ایران

مسعود دیانی، معاون شعر و ادبیات داستانی خانه کتاب شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۴۵۰۶

علی رمضانی طی حکمی حجت الاسلام و المسلمین مسعود دیانی را به عنوان معاون شعر و ادبیات داستانی خانه کتاب و ادبیات ایران منصوب کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، حجت الاسلام و المسلمین مسعود دیانی طی حکمی از سوی علی رمضانی (مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران) به عنوان معاون شعر و ادبیات داستانی این موسسه منصوب شد.

در حکم انتصاب حجت الاسلام و المسلمین مسعود دیانی آمده است: «با استعانت از خداوند متعال؛ نظر به مراتب شایستگی‌ها، تعهد انقلابی، سوابق ادبی و مدیریتی جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «معاون شعر و ادبیات داستانی خانه کتاب و ادبیات ایران» منصوب می‌شوید.

از آنجا که با عنایت خاص وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی به حوزه شعر و ادبیات داستانی و تصویب اعضای محترم هیات امنای مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، از این پس سطح تشکیلاتی آن واحد سازمانی از دفتر به معاونت ارتقاء می‌یابد؛ شایسته است تدابیر لازم را برای سیاستگذاری و راهبردپردازی، همچنین ارتقاء کیفی و کمی فعالیت‌ها، با نظرداشت اولویت اصلیِ حمایت و تقویت جریان‌های فعال و متعهد به ارزش‌های انقلاب اسلامی اتخاذ نمایید.»

حجت الاسلام و المسلمین مسعود دیانی دانش‌آموخته حوزه علمیه قم و دانشجوی دکتری دین‌پژوهی است؛ در کارنامه او فعالیت‌هایی همچون سردبیری برنامه ادبی «شب روایت» و برنامه «شب‌های هنر»، سردبیری برنامه «سوره»، سردبیری مجله ادبی «الف‌یا» و عضویت در تحریریه ویکی‌شیعه دیده می‌شود.

گفتنی است، پیش از این غلامرضا طریقی (سرپرست دفتر گسترش شعر و ادبیات داستانی خانه کتاب و ادبیات ایران) بود که طی حکمی به عنوان مشاور مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران در امور فعالیت‌های فرهنگی منصوب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز