خبرگزاری کار ایران

نمایش «وقت چیغ انار» در جشنواره بین‌المللی بنگلور هند

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۴۱۸۹

فیلم سینمایی «وقت چیغ انار» به نویسندگی و کارگردانی گراناز موسوی در بخش مسابقه‌ی سینمای آسیای جشنواره‌ی بین‌المللی بنگلور هند به نمایش در می‌آید.

به گزارش ایلنا، فیلم سینمایی «وقت چیغ انار» به نویسندگی و کارگردانی گراناز موسوی در بخش مسابقه‌ی سینمای آسیای جشنواره‌ی بین‌المللی بنگلور هند به نمایش در می‌آید. 

این فیلم سینمایی که تاکنون در رویدادهای بین‌المللی بسیاری حضور داشته است، در هفته‌ی جاری با دیگر آثار راه یافته به بخش مسابقه‌ی سینمای آسیا در سیزدهمین دوره از جشنواره‌ی فیلم بنگلور، به رقابت می‌پردازد.

برگزاری سیزدهمین دوره‌ی جشنواره بین‌المللی بنگلور ۱۲ اسفند آغاز شده است و تا ۱۰ مارس مصادف با ۱۹ اسفندماه در کشور هند ادامه دارد.

فیلم سینمایی «وقت چیغ انار» پیش از این نیز در جشنواره‌های توکیو، سائوپولو، سیدنی، شب های سیاه تالین، جشنواره هند در گوآ، باستائو قزاقستان، چنای، لیدز انگلستان و منار صوفیه به نمایش در آمده و نامزد دریافت بهترین فیلم کودک و‌ نوجوان چهاردهمین دوره جوایز سینمای آسیا پاسیفیک شده است. این فیلم که محصول مشترک افغانستان، استرالیا، هلند و ایران است، به عنوان نماینده‌ی رسمی کشور استرالیا برای بهترین فیلم بین‌المللی به اسکار معرفی شده بود. بهیر وردک، گراناز موسوی، کریستین ویلیامز و مرضیه وفامهر  تهیه‌کنندگان این فیلم سینمایی هستند و عرضه و‌ پخش بین‌المللی آن نیز برعهده‌ی محمد اطبایی (مستقل های ایرانی) است.

قابل ذکر است علاوه بر فیلم سینمایی «وقت چیغ انار»، فیلم‌های سینمایی «جنایت بی دقت» ساخته‌ی شهرام‌مکری، «غایب» ساخته‌ی علی مصفا، «دو سگ» ساخته‌ی امیر عزیزی و «عنکبوت» ساخته‌ی ابراهیم ایرج‌زاد از ایران در بخش مسابقه سینمای آسیا به رقابت می‌پردازند.

همچنین فیلم‌های سینمایی «قهرمان» ساخته‌ی اصغر فرهادی، «شیطان وجود ندارد» ساخته‌ی محمد رسول‌اف، «پدران» ساخته‌ی سالم صلواتی و «خط فرضی» ساخته فرنوش صمدی، دیگر آثار ایرانی هستند که در بخش سینمای جهان جشنواره‌ی فیلم بنگلور به نمایش در خواهند آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز