خبرگزاری کار ایران

نسخه فیزیکی آلبوم صبا علیزاده در ایران منتشر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۱۹۷۵

نسخه فیزیکی آلبوم موسیقی «شاید هرگز تو را نبینم» به آهنگسازی صبا علیزاده، روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۲ و ۱۳ اسفند، در قالب اجرایی کوتاه در مجموعه فرهنگیان فرشته منتشر می‌شود.

به گزارش ایلنا، نسخه فیزیکی آلبوم موسیقی «شاید هرگز تو را نبینم» به آهنگسازی صبا علیزاده، روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۲ و ۱۳ اسفند، در قالب اجرایی کوتاه در مجموعه فرهنگیان فرشته منتشر می شود. این مراسم طی ۴ سانس از ساعت ۶ عصر تا ۱۱ شب برگزار می شود و علاقمندان می توانند برای حضور در این اجراها بلیتهای خود را از طریق سایت تیوال خریداری کنند.

«شاید هرگز تو را نبینم» به کتاب شعری شباهت دارد که صبا علیزاده آن را طی دو سال سروده است و هر یک از قطعات آن علاوه بر فضای موسیقایی متفاوت، روایت داستانی و صوتی خاص خود را دارند. صبا علیزاده در این آلبوم نیز همانند اثر قبلی‌اش علاوه بر موسیقی الکترونیک، از ساز کمانچه بهره برده و در قطعاتی نیز با روژینشرفی (آهنگساز الکترونیک) و آندریاساشپکتل (آهنگساز و خواننده) همکاری کرده است.

لازم به ذکر است نسخه فیزیکی آلبوم موسیقی «شاید هرگز تو را نبینم» در ایران توسط کارگاه نوفه منتشر خواهد شد و علاقمندان می‌توانند با رجوع به سایت تیوال به آدرس www. tiwall. com بلیت خود را تهیه کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز