خبرگزاری کار ایران

فیلم کوتاه «ستاره حیات من» آماده نمایش شد/ داستان دختری که پدرش را ستاره زندگی خود می‌داند

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۶۹۴۳

فیلم کوتاه «ستاره حیات من» به کارگردانی محمد کرم درآبادی آماده نمایش شد.

به گزارش ایلنا، محمد کرم درآبادی درباره چگونگی شکل‌گیری ایده این فیلم کوتاه «ستاره حیات من » گفت: ایده‌های مختلفی در ذهن داشتم اما به دنبال پروژه‌ای بودم که بیانگر فرزندان شهدای سلامت در روز پدر باشد و داستانی ساده و گیرا برای جذب مخاطب و همزادپنداری با تکنسین های اورژانس و خانواده هایشان داشته باشد. به همین دلیل این سوژه را انتخاب کردم که اگرچه مناسب روز پدر است اما  فقط برای بزرگسالان ساخته نشده است.

وی با اشاره به تلاشش برای به تصویر کشیدن احوال فرزندان تکنسین های اورژانس ۱۱۵ در زندگی واقعی تصریح کرد: همیشه قهرمان‌هایی در کتاب‌ها می‌بینیم اما من می‌خواستم قهرمان‌هایی واقعی را معرفی کنم. آدم‌هایی که در اطراف ما حضور دارند و ممکن است هیچ توجه ای به آنها نداشته باشیم.

درآبادی با تاکید بر اینکه نقش اصلی این فیلم پدر است، عنوان کرد: درست است که ما در طول کار بیشتر کاراکتر دختر را می‌بینیم اما کاراکتر تاثیرگذار که قصه را پیش می‌برد پدر است. این فیلم تنها در مدت دو روز تولید شد.

وی افزود: ایده در یک روز به ذهنمان خطور کرد و آن را مکتوب کردیم و در مدت دو روز کل ضبط و تدوین انجام شده است تا برای شب روز مرد منتشر شود. پیش بینی می‌کنم «ستاره حیات من» در جشنواره های پیش رو حرفهایی برای گفتن داشته باشد . ابوالفضل ماهرخ نویسنده و مجتبی ابوفاضلی وظیفه تدوین و محمد ابوفاضلی و محسن علی اکبری تصویربرداری محمد حسین فرقانی تصویربردار هوایی کار بوده است.

«داستان پدر» از تولیدات روابط عمومی سازمان اورژانس کشور است که روایت نقاشی دختری برای هدیه دادن به پدرش در روز پدر است ولی پس از روایت زندگی اش نقاشی را برای پدرش به سر مزار آن می برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز