خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه کارتون و کاریکاتورهای «تجسمی فجر» در خانه کاریکاتور

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۹۷۶۱

نمایشگاه آثار بخش کارتون و کاریکاتور چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر همزمان با افتتاح جشنواره، ۱۶ بهمن در خانه کاریکاتور ایران نیز افتتاح می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی خانه کاریکاتور، نمایشگاه آثار بخش کارتون و کاریکاتور چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر همزمان با افتتاح جشنواره در موزه هنرهای معاصر و مؤسسه فرهنگی هنری صبا، در روز ۱۶ بهمن، در خانه کاریکاتور ایران نیز افتتاح می‌شود.

علاوه بر نمایش آثار منتخب کارتون و کاریکاتور جشنواره، آثار بخش ویژه «ایثار و فداکاری» که با مضامین ایثار و فداکاری اقشار مختلف جامعه اعم از: آتش نشانان، کادر درمانی و گروه‌های جهادی که به نحوی در حوزه مدیریت شهری نقش اساسی و ماندگار دارند نیز به نمایش گذاشته می‌شود.

این نمایشگاه از تاریخ ۱۶ تا ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ در خانه کاریکاتور ایران برگزار می‌شود. علاقه مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه به صورت حضوری در روزهای شنبه تا چهارشنبه، ساعت ۹ تا ۱۵ و پنجشنبه ساعت ۹ تا ۱۳ به خانه کاریکاتور ایران مراجعه کنند.

خانه کاریکاتور در خیابان دکتر شریعتی، تقاطع اتوبان شهید همت، خیابان شهید داود گل نبی غربی، بعد از میدان احمدی روشن (کتابی)، پلاک ۴۴ خانه کاریکاتور ایران واقع است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز