خبرگزاری کار ایران

از آسیب‌شناسی نقد ادبی تا عرضه و فروش غیرقانونی کتاب در چهارمین روز نمایشگاه مجازی کتاب

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۹۸۷

برنامه‌های چهارمین روز از دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، چهارشنبه (ششم بهمن ماه ۱۴۰۰) اعلام شد و بنابر آن شش نشست تخصصی در این روز برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، برنامه‌های چهارمین روز از دومین دوره این نمایشگاه، چهارشنبه (ششم بهمن ماه ۱۴۰۰) اعلام شد و بنا بر آن در ساعت اولیه این روز (ساعت ۱۰) نشست «میزگرد آسیب‌شناسی نقد ادبی در سال‌های اخیر» با حضور محمدرضا سنگری، ابوالفضل حری، علی کاشفی‌خوانساری و مریم فردی برگزار و از آپارات خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی khaneketab@ پخش خواهد شد.

همچنین در این روز نشست «نقش مراکز آموزش عالی و ناشران دانشگاهی در تامین منابع آموزشی زبان و ادبیات فارسی برای غیر فارسی زبانان» از ساعت ۱۰:۳۰ با حضور عباسعلی وفایی (استاد زبان و ادبیات فارسی دانشگاه علامه طباطبایی و رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در پکن)، امیر سعید کرمی (معاون گسترش زبان فارسی و ایران‌شناسی در خارج از کشور مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری)، حسین هاجری (عضو هیات علمی سازمان سمت و مدرس زبان و ادبیات فارسی دانشگاه سارایوو)، صالح محمد جلوخان (استاد زبان وادبیات فارسی و رئیس گروه جهانگردی دینی دانشگاه اهل البیت (ع) کربال – عراق) و مصطفی غلامحسین‌زاده برگزار شده که از طریق صفحه اینستاگرام خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی khaneh. ketab. adabiat@ قابل مشاهده است.

«استانداردهای نشر کتاب کودک (باید و نبایدها(» نیز از دیگر برنامه‌های این روز از ساعت ۱۳ با حضور معصومه انصاریان، علی بوذری، مریم جلالی، احمد شاکری، سیدرضا کروبی، علی محمدپور و فتح‌الله فروغی برپا شده و در آپارات خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی khaneketab@ پخش می‌شود.

همچنین برگزاری نشست «شناخت و ویرایش داستان» با حضور فرشته احمدی، آتوسازرنگارزاده‌شیرازی، علی حسن‌آبادی و هومن عباسپور از دیگر برنامه‌های چهارمین روز این نمایشگاه است که از ساعت ۱۶ در آپارات خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی khaneketab@ پخش خواهد شد.

ضحی خصاونه (نویسنده و مربی کودکان)، مونس الحطاب (مدیر انتشارات الف ب ت، از اردن)، فرهاد فالح (مدیر بخش اسپانیایی انتشارات ال فارو) و احمد ذوعلم (مدیر بخش عربی آژانس ادبی) در نشست «تولید محتوای دینی و اخلاقی برای ادبیات کودکان در چشم‌انداز بین‌المللی» حضور خواهند داشت. این نشست از از طریق صفحه اینستاگرام خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی khaneh. ketab. adabiat@ قابل مشاهده است.

علاقه‌مندان می‌توانند ساعت ۱۸ عصر چهارشنبه (ششم بهمن ماه ۱۴۰۰) نیز نشست «عرضه و فروش غیرقانونی کتاب در مکان‌ها و معابر و فضاهای عمومی و دولتی» را از آپارات خانه کتاب و ادبیات ایران تماشا کنند؛ در این نشست محمدحسن شاطریان، سعید اردهالی، اردشیر بهجت و جمال خداپناهی حضور خواهند داشت.

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن‌ماه آغاز شده و تا دهم بهمن‌ماه ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به Ketab. ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز