خبرگزاری کار ایران

بهترین فیلم‌های ۱۲۰ سال اخیر در «کتاب فیلم»

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۸۲۰۷

نشر نخستین در تازه‌ترین کتاب خود یعنی «کتاب فیلم» که به چاپ رساند، بررسی بیش از ۱۰۰ فیلم از بهترین فیلم‌هایی که تا به حال به نمایش درآمده‌اند را معرفی کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کتاب «کتاب فیلم» بهترین فیلم‌های ۱۲۰ سال اخیر را به نمایش می‌گذارد. به زبانی ساده نوشته شده و به همراه عکس‌ها و پوسترها، شخصیت‌ها، طرح‌ها و مضامین کلیدی بیش از ۱۰۰ فیلم از بهترین فیلم‌هایی که تا به حال به نمایش درآمده‌اند را بررسی می‌کند.

بنابراین، چه از تماشاگران گه گاه سینما باشید که به دنبال الهام گرفتن هستید، یا از علاقه‌مندان به فیلم‌ها، این کتاب به شما دیدگاه تازه‌ای در مورد علاقه‌مندی‌هایتان می‌دهد و شما را با مجموعه‌ای از بهترین‌های سینما آشنا می‌کند که نمی‌توانید از دست بدهید.

زیبایی فیلم‌ها در این است که هر شخصی، شیوه‌ای متفاوت برای دیدن آن‌ها و راهی متفاوت برای دوست داشتن آن‌ها دارد. نویسنده ارشد این کتاب، که نویسنده و روزنامه نگار سینمایی است، بخش بزرگی از زندگی بزرگسالی خود را در سینماها در جستجوی فیلم‌هایی گذراند که بتوانند آن احساس غرق شدگی خوشایندی را که در کودکی به دامش افتاده بود به او بدهند.

کتاب «کتاب فیلم» نوشته دنی لی (ویراستار ارشد)، لوییس بکستر، جان فارندان، کران گرنت و دیمن وایز و ترجمه شهاب صقری به همت نشر نخستین با قیمت ۹۰ هزار تومان وارد بازار کتاب شده است.

در بخشی از کتاب آمده است: فیلم‌ها تا حد زیادی بخشی از فرهنگ امروزی ما شده‌اند و تصور زمانی که اصلا وجود نداشتن دشوار است. همچنین دشوار است درک کنیم که عموم مردم در دهه ۱۸۹۰ پس از اینکه نخستین بار تصاویر متحرکی را از اشکالی شبح‌وار می‌دیدند که جلوی چشم‌شان بر پرده جان گرفته بودند، چه حس وحشتی را تجربه کردند. با این حال از دیدگاه قرن بیست و یکمی، شوک واقعی اینجاست که آن «فیلم» ها چگونه طی سه دهه این‌قدر دگرگون شدند- گذار تکاملی سریعی به فیلم‌های واضح و باشکوه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز