خبرگزاری کار ایران

کشیدگی عضلات زمان در شانو

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۷۱۰۱

تازه‌ترین اثر گروه تئاتر ضروری با نام «کشیدگی عضلات زمان» تا بیست و هشتم دی ماه روی صحنه است.

به گزارش ایلنا، «کشیدگی عضلات زمان» تازه‌ترین اثر گروه تئاتر ضروری و به کارگردانی علیرضا شیخی است که تا بیست و هشتم دی ماه در تماشاخانه شانو اجرا می‌شود.

گروه ضروری در حال اجرای مونولوگ «کشیدگی عضلات زمان» است، اثری که مخاطبش را به صحنه‌ دعوت می‌کند و به قواعد مرسوم در تئاتر این روزها پایبند نیست.

یکی از فعالیت‌های اصلی این گروه، تولید آثار نمایشی است و حالا با اجرای نمایش «کشیدگی عضلات زمان» تلاش می‌کند تا بار دیگر اهمیت جمع و فضای شهری را به ما یادآوری کند.

علیرضا شیخی کارگردان کار اضافه کرد: نمایش «کشیدگی عضلات زمان» روایتگر جهان ذهنی دانشجویی است که می‌خواهد همه چیز را از دست بدهد، اوقات روزمره‌اش را کش بدهد و به هر قیمتی هم که شده خودش را از شر تمامی بندها و پیوندها رها کند.

«بهنام نوذری» تنها بازیگر این اثر نمایشی است.

کشیدگی عضلات زمان از ۵ تا ۲۸ دی در تماشاخانه شانو میزبان مخاطبان تئاتر است.

از عوامل این نمایش می‌توان به: کارگردان: علیرضا شیخی، دراماتورژ: رضا مداح، دستیاران کارگردان: فرناز گلپرور، بهراد صادقی، عکاس و طراح تیزر: مهدیار صفری، گرافیک: رضا مداح و روابط عمومی و مشاور تبلیغاتی: نگین لرستانی، پروا پویان اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز