خبرگزاری کار ایران

آمار تماشاگران پخش آنلاین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۰۲۱۲

معاون اداره کل هنرهای نمایشی از آمار تماشاگران پخش آنلاین بیستمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی خبر داد.

به گزارش ایلنا، مدیران و مسئولان جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی در بیستمین دوره برگزاری این رویداد، به دلیل نامشخص بودن شرایط همه‌گیری ویروس کرونا، تصمیم گرفتند تا بخش صحنه‌ای و هشتمین سمینار بین‌المللی جشنواره را به صورت آنلاین از طریق سامانه تیوال و تلویزیون تئاتر ایران پخش کنند.

مهدی ابدالی معاون اداره کل هنرهای نمایشی و دبیر اجرایی بیستمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی درباره آمار بازدید تماشاگران از نمایش‌های این دوره از جشنواره در سامانه‌های تیوال و تلویزیون تئاتر ایران گفت: ۲۵ نمایش در بخش صحنه‌ای جشنواره حضور داشت و براین اساس ۶۱۱۰ نفر، این نمایش‌‍‌ها را از طریق سامانه تلویزیون تئاتر ایران تماشا کردند و هر سمینار نیز به صورت میانگین ۵۰ نفر بازدیدکننده در این سامانه داشت.  

او همچنین افزود: ۵۲۰۰ نفر نیز از طریق سامانه تیوال تماشاگر نمایش‌های این دوره از جشنواره بودند و سمینارها نیز حدود ۵۰۰ نفر بیننده داشت.

ابدالی در ادامه عنوان کرد: اختتامیه این دوره از جشنواره با حضور تماشاگران در تالار وحدت برگزار اما از طریق سامانه تلویزیون تئاتر ایران به صورت زنده پخش شد و ۳۸۵ نفرنیز به تماشای مراسم اختتامیه این رویداد از طریق سامانه تلویزیون تئاتر ایران نشستند.  

او در پایان تصریح کرد: بر این اساس در مجموع ۱۱۳۱۰ نفر، نمایش‌های بخش صحنه‌‌ای بیستمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی را بصورت آنلاین تماشا کرده‌اند و ۵۵۰ نفر نیز از طریق دوسامانه تیوال و تلویزیون تئاتر ایران، بیننده سمینارهای این رویداد بوده‌اند.

بیستمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی از ۱۴ تا ۲۱ آذر ماه به دبیری داود فتحعلی‌بیگی برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز