خبرگزاری کار ایران

مواجهه با تئاتر پست دراماتیک در عمارت روبرو

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۰۱۳۴

دومین جلسه از مجموعه نشست‌های معرفی عناوین تازه هنرهای نمایشی، تحت عنوان «برخورد نزدیک با یک کتاب» با محوریت «تئاتر پست دراماتیک و امر سیاسی» برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، این سلسله نشست‌ها که هر ماه یک بار و به کوشش «گذر کتاب روبرو» برگزار می‌شود، دومین گام خود (برخوردِ دوم) را به معرفی کتاب «تئاتر پست دراماتیک و امر سیاسی» نوشته مشترک کارن یورس-مونبی، جروم کرل و استیو جایلر با ترجمه نرگس یزدی اختصاص داده است.

طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، برای بررسی دقیق‌تر مباحث مطرح شده در کتاب، از مهمانانی به منظور بحث و گفت‌وگوی بیشتر دعوت شده است.

براین اساس، اسامی مهمانان و عناون مدنظر ایشان در (برخورد دوم) به شرح زیر اعلام می‌شود:

نرگس یزدی؛ «تئاتر پست‌دراماتیک و فرم»

رفیق نصرتی؛ «مرور کتاب: مقدمه‌ای دیگر»

محمدرضا علی‌اکبری؛ «استراتژی‌های بازیگری در تئاتر پست‌دراماتیک؛performing  یا acting»

جواد گنجی؛ تئاتر: «بازنمایی و ضرورت مواجهه با امر سیاسی»

مهسا اسداله‌نژاد؛ «بازنمایی: اجتناب یا درگیری»

عباس جمالی؛ «دراماتورژی اراذل»

لازم به اشاره است که دومین «برخورد نزدیک با یک کتاب» از ساعت ۱۵ روز جمعه (۲۶ آذر) با نمایش فیلم‌تئاترِ «گرانما: ترومبون‌هایی از هاوانا» پروژه گروه تئاتر ریمینی پروتکل آغاز می‌شود و در ادامه ساعت ۱۷:۳۰ به برگزاری نشست معرفی کتاب می‌رسد.

جلسه نخستِ این مجموعه‌ نشست‌ها به بررسی کتاب «تئاتر توماس اوسترمایر» اختصاص داشت.

اطلاعات مربوط به جلسه‌‌ ماه آینده از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر می‌شود. علاقه‌مندان برای کسب جزئیات بیشتر می‌توانند به صفحه مجازی «عمارت روبرو» مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز