خبرگزاری کار ایران

مشاور علمی و آموزشی معاونت امور هنری منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۲۴۳

سمیه صفاری‌ احمدآباد مشاور علمی و آموزشی در معاونت امور هنری شد.

به گزارش ایلنا، محمود شالویی (سرپرست معاونت امور هنری) سمیه صفاری‌احمدآباد را عنوان مشاور علمی و آموزشی در معاونت امور هنری منصوب کرد.
 
در متن حکم صفاری‌احمدآبادی آمده است:
 
«سرکار خانم دکتر سمیه صفاری‌احمدآباد؛ با عنایت به شایستگی، تجربیات ارزشمند و تحصیلات تکمیلی سرکار عالی در حوزه پژوهش هنر و مطابق شناخت از توانمندی، تعهد و روحیه دینی و انقلابی که از شما سراغ دارم؛ به موجب این حکم به عنوان مشاور علمی و آموزشی در معاونت امور هنری منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند قادر متعال و به بهره‌گیری از ظرفیت هنرمندان ارجمند و صاحب‌نظران علمی در این عرصه، نسبت به اجرای وظایف محوله و امعان نظر به محورهای ذیل قرین توفیق و تأیید باشید. 
- مشاوره در امر آموزش‌های هنری آموزشگاه‌های آزاد هنری و هنرستان‌های هنرهای زیبا
- تشکیل هیأت اندیشه‌وز برای تدوین برنامه‌های منسجم آموزشی در رشته‌های هنری 
- ارایه مشورت‌های کاربردی در جهت توسعه کمی و کیفی آموزش‌های هنری در مناطق کم‌برخوردار در راستای عدالت فرهنگی و هنری
- تعامل و ارایه مشاوره با سایر مراکز علمی آموزش‌های هنری به منظور تقویت فعالیت‌های بین‌المللی آموزش هنر 

سمیه صفاری‌احمدآباد، متولد ۱۳۶۰ و دارای مدرک دکترای فلسفه هنر از دانشگاه آزاد اسلامی، نویسنده، پژوهشگر و مدرس دانشگاه است. 

صفاری‌احمدآباد دارای بیش از ده مقاله علمی _ پژوهشی در مجلات تخصصی هنر است و از سال ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۷ عضو باشگاه پژوهشگرا ن و نخبگان دانشگاه آزاد بوده است. از جمله سوابق اجرایی او می‌توان به ریاست امور زنان و خانواده حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسوولیت مستندسازی کمیته فرهنگ و هنر دینی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم (۱۳۹۶ و ۱۳۹۷)، دبیری علمی سلسله نشست‌های «واکاوی زیبایی‌شناسی مصحف‌نگاری ایرانی _ اسلامی از قرآن‌های خطی تا قرآن‌های چاپ معاصر»، برپایی چندین نمایشگاه نقاشی نقاشی انفرادی و گروهی، ریاست کمیته امور بانوان و خانواده ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (سال ۱۳۹۹)، ریاست شورای علمی _ فرهنگی بانوان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (۱۳۹۹) و… اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز