خبرگزاری کار ایران

یادبود کامبیز درم‌بخش برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۹۴۷۵

گالری هنرهای ایده به یاد کامبیز درم‌بخش مجلس یادبود برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا، گالری هنرهای ایده، پنجشنبه همین هفته، مجلس یادبودی به یاد هنرمند فقید عرصه کاریکاتور و هنرهای تجسمی، کامبیز درم‌بخش برگزار می‌کند.

این برنامه، با حضور جمعی از هنرمندان مانند جمال رحمتی، کیارش زندی، داوود شهیدی، کامبیز صبری، احمد عربانی، جواد علیزاده، کیومرث کیاست و… برگزار خواهد شد.

در شرح این نشست آمده است: 

«رفتنِ کامبیز درم‌بخش، تنها از دست دادن یک تصویرگر یا کاریکاتوریست نبود. آن خطوط ساده اما پر از معانی و مفاهیم اعجاب‌انگیز، انگار صدایی بود که تار و پود آن با بند بند هنر و فرهنگ این آب و خاک پیوند خورده بود. تا همیشه ایام، یک صندلی در گالری و مدرسه ایده به یاد عموکامبیز عزیزمان خالی است که یادآور باغبانی است که در باغچه کوچک ما، بذرهای بسیاری را با دستان مهربان خود کاشت و هر غنچه‌ای که در این باغچه سر از خاک برآورد، عطر زلال و مسحورکننده آن دست‌ها را در بغل خواهد داشت.» 

زمان برگزاری این نشست، پنجشنبه چهارم آذر ماه ساعت ۱۷ در گالری ایده واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، خیابان هجدهم، شماره ۲۶ خواهد بود. 

علاوه بر این، جمعه ۵ آذرماه نیز تعدادی از آثار کامبیز درم‌بخش در گالری ایده به نمایش گذاشته خواهد شد. بازدید از این نمایشگاه، تا روز چهارشنبه ۱۰ آذر از ساعت ۱۶ الی ۲۰ ادامه دارد. حضور در هر دو برنامه برای عموم علاقمندان آزاد و رایگان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز